رسول اف مدیرعامل بانک تات شد

شنبه ، 31 ارديبهشت 1390 ، 15:24


بانک تات پس از برگزاری یک مقطع فعالیت موفق با پشتوانه اعتماد ۱۱۰۰۰ سهامدار وارد مقطع جدیدی از توسعه خدمات و بهبود عملکرد شده است و خوشحال و سرافرازم که در کمتر از ۲ سال فعالیت با ۷۰ شعبه فعال در خدمت سهامداران، سپرده گذاران و مشتریان ارجمند هستیم.

 


به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی بانک تات علی انصاری، رئیس هیات مدیره بانک تات پس از برگزاری مجمع عمومی سالیانه و مجمع فوق العاده بانک تات گفت : ارائه خدمت مطلوب بر حسب مقتضیات زمانی نیازمند تمهیدات ویژه ای است که ما در فضایی کارشناسانه و مبتنی بر علم و تجربه پیش کسوتان، این تمهیدات را فراهم کرده ایم  و بنای آن داریم که در سال جهاد اقتصادی به ایفای صحیح این نقش در اقتصاد کلان بپردازیم.


وی در خصوص تغییر مدیرعامل بانک تات اظهار داشت: آقای دکتر حسینی هاشمی از موسسان و اعضای فعال هیات مدیره و مدیرعامل منتخب هیات مدیره بودند و خدمات ارزشمند ایشان نقش موثری در پیشبرد و تحقق اهداف بانک داشته است و ما همواره قدردان این زحمات و خدمات هستیم. البته ایشان همچنان عضو هیات مدیره بانک تات هستند و از خدمات ایشان در هلدینگ تات بهره مند خواهیم شد،  اما آقای دکتر رسول اف که جایگزین ایشان شده اند نیز از مدیران موفق بانکی و خدمتگزاران اقتصاد کشورند که پس از طی مراحل قانونی لازم و اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح از جمله بانک مرکزی، به انتخاب اعضای هیات مدیره به عنوان مدیرعامل بانک فعالیت خود را از امروز آغاز می کنند.


انصاری سود ۵۷۳ ریالی اختصاص یافته به هر سهم را نتیجه اعتماد سهامداران و تلاش مدیران و کارکنان بانک و همراهی مسئولان و رسانه ها دانست و ابراز امیدواری کرد که بانک تات در راستای قوانین و مقررات جاری پولی و مالی از جمله بسته سیاستی نظارتی بانک مرکزی بتواند سهم قابل توجهی در اعتلای پیشرفت اقتصادی کشور ایفا نماید.

پربازدیدترین اخبار بانکی:

================

► نرخ حق‌الوکاله بانک سامان در سال 90
استخدام يك شركت معتبر فني مهندسي فعال در زمينه صنايع مس - آذربايجان شرقي ◄

مطالب مرتبط
بنر