امکان جدید جی-میل برای کسانی که سرشان شلوغ است

شنبه ، 31 ارديبهشت 1390 ، 15:59

وقتی ایمیلی می فرستید، معمولا تا زمانی که پیام فرستاده شدنش را ببینید، زمانی صرف شده است. این زمان وقتی بیشتر می شود که قصد ارسال فایل های حجیم را داشته باشید.

به گزارش بانکی دات آی آر، سرویس ایمیل گوگل یا همان جی میل به تازگی خدماتی جدید تحت عنوان "پس زمینه ارسال" (background send) را ارائه داده است که باعث می شود پس از انتخاب گزینه ارسال در جی میل وقت کمتری از شما تلف شود.

برای اینکه بتوانید از این سرویس جدید استفاده کنید، لازم است در قسمت تنظیمات رایانه تان آن را فعال کنید. با فعال کردن این سیستم شما می توانید به کار خود ادامه بدهید، در حالی که این سرویس تازه بدون سر و صدا در تلاش برای فرستادن ایمیل شماست.

در حالی که جی میلی در حال فرستادن ایمیل شماست، می توانید ایمیل های جدید خود را بخوانید، ایمیل جدیدی بنویسید یا با دوستانتان گفتگوی آنلاین (چت) داشته باشید.

 

اگر آدرس ایمیل شخص مورد نظر را اشتباه وارد کنید یا اینترنت قطع شود، اخطاری بر صفحه نمایش رایانه شما ظاهر خواهد شد و از شما می خواهد به بخش جی میل بازگردید و یا مشکل را رفع کنید و یا بعدا این کار را انجام دهید.
پیام "خطا در ارسال" تا زمانی که شما تصمیم بگیرید بر روی صفحه خواهد ماند، بنابراین لازم نیست بلافاصله کارتان را متوقف کنید.
نکته ای که وجود دارد این است که نباید تا پیش از پایان روند ارسال ایمیل جی میل خود را ببندید یا رایانه را خاموش کنید.
اگر هنگام خامو ش کردن رایانه، روند ارسال ایمیل در پس زمینه به پایان نرسیده باشد، ایمیل شما احتمالا از بین خواهد رفت.
در صورتی که روند ارسال ایمیل موفقیت آمیز باشد این پیام را خواهید دید: "پیام شما ارسال شد".   

 

► استخدام يك شركت خودروسازي واقع در جاده مخصوص كرج
انتقاد بازیگر نقش مختارنامه از دستمزد چند صد میلیونی خود ! ◄

مطالب مرتبط
بنر