آخرین اخبار از استخدام آموزش و پرورش

يكشنبه ، 1 خرداد 1390 ، 13:02

ملاك شركت در آزمون آموزش و پرورش داشتن ابلاغ و شرط دريافت حقوق از آموزش و پرورش اعلام شد.

 


عبدالامير عرفي رئيس مركز سنجش آموزش و پرورش با اشاره به برگزاري آزمون «تعيين اولويت جذب و بكارگيري در آموزش و پرورش» همزمان با سوم تيرماه سال جاري، گفت: ملاك شركت در اين آزمون، «داشتن ابلاغ و دريافت حقوق از آموزش و پرورش» است.


به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، وي با اشاره به مصوبه مجلس در خصوص تعيين تكليف و بكارگيري گروهي از معلمان حق التدريس و نيروهاي شركتي كه در سال هاي اخير در آموزش و پرورش تدريس داشته اند، گفت: 3 گروه مي توانند در آزمون سوم تيرماه سال جاري شركت كنند.


وي در توضيح ويژگي هاي 3 گروه ياد شده، گفت: معلمان حق التدريس كه از سال 79 به بعد، حداقل به مدت يك سال فعاليت آموزشي «غيرمستمر» در آموزش و پرورش داشته اند؛ نيروهاي شركتي كه در قالب شركت هاي آموزشي به تدريس در آموزش و پرورش اشتغال داشته اند و نيز آموزشياران نهضت سوادآموزي كه در حال حاضر با آموزش و پرورش ارتباط دارند، سه گروهي هستند كه مي توانند در آزمون مذكور شركت كنند.


عرفي با بيان اينكه نيروهاي نهضت سوادآموزي در صورت شركت در اين آزمون تعيين اولويت مي شوند و در غير اين صورت در قالب «حق التدريس» به كار خود ادامه خواهند داد، يادآور شد: ملاك شركت در اين آزمون، «داشتن ابلاغ و دريافت حقوق از آموزش و پرورش» است بنابراين افرادي كه از طريق مدارس يا انجمن هاي اوليا و مربيان به كار گرفته شده اند، حق شركت در اين آزمون را ندارند.


رئيس مركز سنجش وزارت آموزش و پرورش، مدارس غيرانتفاعي را نيز از مصاديق «بخش خصوصي» خواند و اعلام كرد: نيروهاي اين مدارس نمي توانند در اين آزمون شركت كنند.

 

اخبار منتخب بانکی:

============================

► 184 میلیارد دلار برای بازسازی ژاپن
استخدام کارمند آقا در شركت تولیدی تجهیزات پزشكی ◄

مطالب مرتبط
بنر