یاهو، دستی به سرو روی ایمیلش می کشد

سه شنبه ، 3 خرداد 1390 ، 10:17

استقبال رو به افزایش کاربران اینترنت از شبکه های اجتماعی و سرویس های اینترنتی چون فیس بوک، توئیتر و گوگل، سر انجام یاهو را به فکر انداخت تا به قول قدیمی خود عمل کند و دستی به سر و روی سرویس محبوب ایمیل خود بکشد.

به گزارش بانکی دات آی آر،  این کار شامل طراحی دوباره قالب ایمیل است که این شرکت از هفت ماه پیش آن را به صورت آزمایشی آغاز کرده بود.

حدود 277 میلیون کاربر سرویس رایگان ایمیل یاهو ظرف چند هفته آینده با ورود به ایمیل خود با ظاهری تازه مواجه خواهند شد.

 

با این به روز رسانی کاربران قادر خواهند بود با مطالبی که از ایمیلشان به فیس بوک یا توئیتر می فرستند، صفحه شخصی خود در این دو شبکه اجتماعی را به روز کنند.

قرار است پس از این اصلاحات، سرعت کار با ایمیل دو برابر شود و کاربران بتوانند فایل های پیوست بیش از 100 مگابایتی را هم ایمیل کنند. از جمله خدمات دیگر ایمیل یاهو کنترل بهتر جانک میل یا همان اسپم ها و امکان گفتگوی آنلاین (چت) با دوستان و آشنایانی خواهدبود که وارد فیس بوک می شوند.

با وجود اینکه سرویس ایمیل یاهو هنوز هم طرفداران بیشتری نسبت به جی میل دارد، اما این شرکت خدمات اینترنتی در طول سال گذشته با کاهش کاربر در بخش سرویس ایمیل مواجه شد و تعداد کاربران این سرویس اینترنتی درماه آوریل در مقایسه با همان زمان در سال قبل، با 3 میلیون کاهش به 277 میلیون کاربر رسید.

► استخدام شرکت افرند كالا سازه(اکثر رشته ها)
دعوت به همکاری بانک تات(بازنشستگان) ◄

مطالب مرتبط
بنر