پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری یکم سامان

چهارشنبه ، 4 خرداد 1390 ، 14:43

 

پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری یکم سامان از 8خرداد 90 آغاز می شود.

صندوق سرمایه گذاری یکم سامان از روز یک شنبه 90/3/8 لغایت  5شنبه90/3/12 به مدت 5روز کاری فعالیت خود را  در شعب منتخب بانک سامان آغاز می کند.

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی بانک سامان، قیمت واحدهای سرمایه گذاری در دوره پذیره نویسی صندوق سرمایه­گذاری یکم سامان به عنوان صندوق­های سرمایه­گذاری مشترک ، مبلغ1.000.000ريال بوده و پس از آن به صورت روزانه محاسبه گردیده و در ارزش روز واحدها (NAV) منعکس می شود.

قابل توجه آنکه، حداقل میزان سرمایه گذاری برای هر سرمایه گذار 10 واحد معادل10.000.000ريال و حداکثر 25000 واحد معادل 25میلیارد ريال می باشد.

در این صندوق ارکان شامل مدیر صندوق؛ شرکت کارگزاری سامان ، ضامن نقدشوندگی ؛ بانک سامان، مدیر ثبت؛ بانک سامان، متولی؛   موسسه حسابرسی بهراد مشار، حسابرس؛  موسسه حسابرسی شاخص اندیشان می باشد.

شعب منتخب بانک سامان در تهران  آفریقا، مرکزی، باغ فردوس، جام جم، پیروزی، آرژانتین، بهشتی، بازار، سعادت آباد، پارک ساعی، میدان نبوت، سی تیر، اکباتان، ایران زمین، میدان ونک، ملت اکباتان، یافت آباد ، پاسداران و توحید کرج  و در شهرستان ها شعب قزوین، مشهد، زاینده رود اصفهان، قم و شیراز  هستند.

در این صندوق ابطال واحدهای سرمایه گذاری قبل از 3 ماه از تاریخ صدور، مشمول جریمه مطابق تعرفه صندوق خواهد بود و سرمایه­گذاری در صندوق به مشتریانی توصیه می گردد که تا سه ماه امکان حضور در صندوق را داشته باشند تا مشمول جریمه ابطال نگردند چرا که  این جریمه­ها هم به سود و هم به اصل مبلغ آنان وارد خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر همچون  ارزش روز قیمت واحدهای سرمایه گذاری، اطلاعات مربوط به جریمه ابطال در  بازه های زمانی متعدد و سایر اطلاعات لازم می توانند به  وب سایت هایwww.sb24.com وwww.samanfund1.com مراجعه نمایند.

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

► وقتی بانک ایران زمین استخدامش را پس می گیرد
استخدام تعاونی اعتبار ثامن الائمه ◄

مطالب مرتبط
بنر