وقتی بانک ایران زمین استخدامش را پس می گیرد

چهارشنبه ، 4 خرداد 1390 ، 15:34

 

طی چند روز گذشته بانک ایران زمین آگهی استخدام مفصلی را به صورت عمومی منتشر کرد که بر مبنای آن این بانک در اکثر رشته ها و به صورت عمومی استخدام می کند.مهلت ارسال مدارک هم تا پایان تیر ماه سال جاری اعلام شده بود. اما متاسفانه امروز این آگهی را حذف کرد.

به گزارش بانکی دات آی آر بانک ایران زمین در نخستین ساعت های امروز این آگهی استخدام را حذف کرد و اعلام نمودکه دیگر به این شکل استخدام نخواهد کرد.

یکی از مسئولان این بانک در گفتگو با خبرنگار بانکی دات آی آر ضمن خودداری از اعلام تعداد رزومه های ارسالی به این بانک گفت : تعداد رزومه های ارسالی بسیار زیاد بود از این رو تصمیم گرفتیم از استخدام به این شکل پرهیز کنیم.

وی افزود:چاره دیگری نیست و داوطلبان باید صبوری کنند!!

 

به این ترتیب یکی دیگر از آگهی های استخدام عمومی که بسیاری از جوانان به آن دل بسته بودند و با اشتیاق فراوان برای تکمیل اطلاعات آن تلاش می کردند نیمه کاره رها شد و موجبات ناراحتی مخاطبانش را فراهم کرد.

با گذشت سالیان سال از استخدام عمومی در نهاد های دولتی و خصوصی کشور هیچ نهادی وظیفه نظارت بر انتشارآگهی,نحوه برگزاری و گزینش آزمون های استخدامی را نپذیرفته است و این امر سبب شده که هر از چند گاهی یک چنین اتفاقاتی روی دهد که نتیجه ای جز تضعیف روحیه جوانان جویای کار به همراه نخواهد داشت.

سایت خبری بانکی دات آی آر روند استخدام در این بانک را پیگیری خواهد نمود و شما عزیزان را در جریان آخرین تغییرات قرار خواهد داد.

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

► هکرها دست از سر سونی برنمی دارند!
پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری یکم سامان ◄

مطالب مرتبط
بنر