ولایتمداری و شریعتمداری ؛ گرانی و جریان انحرافی !

شنبه ، 21 خرداد 1390 ، 17:18

در كشاكش مجادلات سياسي و بحث جریان انحرافی که این روزها - بر خلاف توصیه های رهبری - توسط مدعیان ولایتمداری و شریعتمداری به مسئله ی اصلی کشور تبدیل شده است ، مساله ي اقتصاد و جهاد اقتصادي، نه تنها كمرنگ شده،بلكه متاسفانه در مواردي به صورت معكوس عمل شده است.

 

به گزارش بانکی دات آی آر ، سوءاستفاده ي برخي توليدكنندگان و افزايش برخي قيمتها تا 48 درصد، واردات بي رويه ي كالاهاي غيرضروري توسط برخي سودجويان، عدم توجه لازم به مشكلات و هزينه هاي كارخانجات، در خطر قرار گرفتن بخشي از كشاورزي كشور و همچنين معضلات موجود در بخش اشتغال و تعديل نيروي بخش خصوصي، از نتايج سرگرم نمودن مسئولان به مسائل حاشيه اي  و جریان های مثلا انحرافی است كه متاسفانه نتايج نامطلوبي را در بخش اقتصاد از خود برجاي گذاشته و عليرغم تلاش و مجاهدت دولت، بر دستاوردهاي عظيم در اين بخش،اثر منفي گذاشته است.

مسئله جهاد اقتصادی در حالی فقط یا به بنرهای شهرداری و سازمان های دولتی محدود شده و یا ابزار تبلیغات - مانند همراه اول - شده است که رهبری بارها بر عدم کار تبلیغاتی روی نامگذاری امسال تاکید کردند.

از سوی دیگر ، تلاش یک تیم رسانه ای خاص ، برای بزرگ کردن جریان به اصطلاح انحرافی و نشر مخلوط اخبار راست و دروغ ، در شرایط صورت می پذیرد که این تیم رسانه ای ، از مسائل اساسی مردم غافل شده است.

 

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

 

► بیچاره کارگر فولاد مبارکه آقای قلعه نوعی میلیاردر
استخدام متخصص ماشین های کشاورزی درشهر اصفهان ◄

مطالب مرتبط
بنر