3 اشتباهی که قاتل کسب و کار شماست

دوشنبه ، 23 خرداد 1390 ، 10:29

برای اینکه کسب و کاری را شروع کنید و از آن مهم تر ادامه دهید و مهمتر از همه در آن موفقیت کسب کنید، نیازمند دانستن مجموعه ای از بایدها و نبایدها هستید.

به گزارش بانکی دات آی آر، معمولا در مورد بایدها زیاد صحبت می شود، اما کمتر پیش می آید که در مورد نبایدها و اشتباهات بحثی به میان آید.

در اینجا از 3 اشتباهی خواهیم گفت، که قاتل خاموش کسب و کار شماست:

1. مدیریت نامناسب: شرکت یا سازمان به مکانی اطلاق می شود که گروهی از مردم زیر سقف آن در حال انجام کارهای خود هستند، اما این افراد به ندرت، اگر نگوییم هرگز، به سمت یک هدف واحد حرکت می کنند. مدیری که نتواند هدف و منظور خود را به خوبی به کارمندانش منتقل کند، باعث سرخوردگی آنان شده و به این ترتیب به راحتی موجبات نابودی کسب و کار را فراهم می کند.

2. از خود راضی بودن: وقتی همه چیز در یک کسب و کار خوب پیش رود، مدیران آن به این باور می رسند که همه چیز آرام است و هیچ مشکلی وجود ندارد و نتیجه این آرامش بیش از اندازه رضایت بی حد وحصر از خود می شود که آنهم فرجامی جز شکست در کسب و کار نخواهد داشت.


3. توجه به ظواهر به جای واقعیت: روزی که مدیر یک شرکت به جای تقدیر از عملکرد کارمندانش، سپاسگذار پست و مقامشان شود، به دست خود شرایط را برای از میان برداشتن کسب و کارش میها کرده است.

با رعایت همین سه نکته ساده، می توانید ساده تر آنچه فکر می کنید به کسب و کار خود ادامه دهید و در آن به موفقیت برسید.

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

► استخدام بیش از 200 نفر در آتش نشانی مشهد
سقف جوایز بانک ؛ عزت نفس مردم ! ◄

مطالب مرتبط
بنر