طنز/چک برگشتی هایی که تعصب می آورند

شنبه ، 11 تیر 1390 ، 09:24

من عاشق پرسپولیسم , از وقتی دنیا آمدم خونم آبی بوده و شب و روز به عشق استقلال زندگی می کنم,افتخار من حضور در پرسپولیس است وهیچ چیز دیگری برایم اهمیت ندارد.

جمله هایی که هر ساله در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر بازار گرمی پیدا می کند اما در این میان آنچه از همه چیز مهم تر است مبلغ قرارداد است گر چه هیچ کس به آن اشاره ای نمی کند اما چشم همه به دنبال اسکناس های سبز و صفرهای مقابل ارقام چک هاست.

بنابر این لطفا پیش از آنکه از وصول چک دریافتی خود اطمینان حاصل نکرده اید و از عدم برگشت چک هاتان خیالتان آسوده نشده مصاحبه نکنید اگر مصاحبه کردید لطفا در مورد رنگ خونتان و خواب های کودکیتان صحبتی به میان نیاورید,اگراحیانا جو بر شما غلبه کرد و چیزهایی گفتید که نبایدلطفا ذکر کنید اگر پولتان را ندهند با تیم رقیب قرارداد می بندید رودربایستی هم ندارید, رنگ خون خیلی ها ساعتی تغییر میکند و این امر کاملا طبیعی است چراشما نه؟؟

بی زحمت ازمدیران گلایه نداشته باشیدچون به هیچ عنوان نمی توانند در مورد موجودی حسابهاشان اظهار نظری بکنند . چون حتی از اینکه فردا صبح می توانند به دفترشان بروند و یا اینکه فرددیگری برروی صندلیشان نشسته هم هیچگونه نظری ندارند.

در نهایت به بازیکنان متعصبی ! مثل محمد نصرتی - که صبح با استقلال داخلی می بندد و بعد از پاس نشدن چک اش ، ظهر سر از باشگاه پرسپولیس در می آورد - پیشنهاد می گردد هنگام عقدقرارداد پیراهن سرخابی به تن کنند تا بعدا کسی خورده نگیرد که چرا با استقلال قرارداد بستی و به پرسپولیس رفتی. آن وقت به سرعت می توانند به عکس ها اشاره کرده و بگویند که همیشه قلبشان به پرسپولیس تعلق داشته و جوانی کرده اند . در این صورت شاید هواداران شماراببخشند!!

اخبارپربازدید بانکی:

===========

 

 

► سیتی گروپ
استخدام شركت زم زم ◄

مطالب مرتبط
بنر