طنز/یک روز پس از توزیع زمین های اهدایی رئیس جمهور

شنبه ، 18 تیر 1390 ، 08:15

انجمن انبوه سازان کویر زمین های 1000 متری ریاست جمهوری را پیش خرید می نماید.زمین های مرغوب محدوده کویر لوت ,دشت کویر , اعماق دریاچه خزر و قلل رشته کوه البرز  و زاگرس در اولویت هستند.

دلالان

به گزارش خبرنگار ارشد !!بانکی از سطح شهر پس از انتشار خبر اهدای زمین های 1000 متری به خانواده های ایرانی از سوی رئیس جمهور و حل مشکل مسکن در جیک ثانیه دلالان عرصه ملک و مسکن به شدت ذوق زده شده و در پی تصاحب زمین های مرغوب بر آمدند.

منابع غیر رسمی از خورد شدن چهار انگشت صاحبان برخی از اراضی منطقه کویر لوت در دهان دلالانی خبر می دهند که خواستار تاسیس پارک آبی در محل زمین های آنها بودند.

یکی از این صاحبان املاک در این خصوص گفت: من از نوجوانی به شالیکاری به شدت علاقه داشته ام و علاقمندم در محدوده زمین های کویر لوتم شالیکاری کنم اما این دلال های از خدا بی خبر می خواهند از موقعیت سوء استفاده کرده و پارک آبی راه اندازی کنند.

من هم چهارتاانگشت دستم را در دهانشان خرد کردم!!

وزارت مسکن

یک منبع آگاه به خبرنگار ما گفت: از آنجا که مشکل مسکن در سیم ثانیه رفع گردیده بحث ادغام وزارت مسکن در هاله ای از ابهام قرار گرفته و طرحی به حوزه ریاست اهدا شده که برمبنای آن قرار است ساختمان وزارت مسکن و شهر سازی تعطیل و به جای آن مجتمع تجاری 660 طبقه تاسیس شود.

مردم تهران

برخی اهالی پایتخت که به عمر خود بوته خیار و گوجه فرنگی ندیده اند از ترس کم شدن بذر درخت!! گوجه و خیار در کنار جهاد کشاورزی چادر زده اند و خواستار توزیع گسترده این اقلام شده اند.

کشاورزان

کشاورزان بیکار  شده در اعتراض به شالیکاری و کشت میوه از سوی برخی از مردم عادی در اعتراض به زیاد شدن دست در معاملات بازار میوه و سبزیجات در محل وزارت کشاورزی تحصن کرده و خواستار جلوگیری از فعالیت فعالیت تولید ,توزیع ,فروش و صادرات غیر کشاورزان در عرصه کشاورزی شدند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

===================

► رئیس جمهور: برای هر خانواده هزار متر زمین ویلایی
رهبران تجارت جهان در سال 2050 + عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر