قدرتمند ترین زنان دنیای تجارت و کسب و کار + عکس

يكشنبه ، 19 تیر 1390 ، 09:50

بسیاری بر این باورند که دنیای کسب و کار و تجارت تنها جای مردان است و هیچ زنی نمی تواند مجوز ورود به این جهان پر فراز و فرود را به دست آورد.

به گزارش بانکی دات آی آر، این گروه یا زنان را باور ندارند یا دنیای کسب و کار را به خوبی نمی شناسند، چرا که در طول تاریخ با نام زنانی کوشا و ساعی برمی خوریم که نام خود را در تجارت و کسب و کار برای همیشه حک کردند.

با قدرتمندترین زنان دنیای تجارت آشنا شوید:


1.    ایندرا نویی

 

برای پنجمین سال متوالی است که این زن هندی رده نخست قدرتمندترین زنان دنیای کسب و کار را از آن خود می کند. وی که دانش آموخته دانشکده مدیریت دانشگاه ییل است، یکی از تاثیرگذارترین قدرت های کارخانه نوشابه سازی پپسی است.

نتیجه مدیریت و نظارت این بانوی تجارت رشد 12 درصدی سهام شرکت پپسی بوده است.

 

2.    ایرنه روزنفلد

 

وی که در سال 2006 مدیرعامل کارخانه کرفتز شد، راه را برای جهانی شدن تنقلات، شیرینی ها و غذاهای آماده این کارخانه باز کرد.

شناخت نیاز مشتری، نوآوری و خلاقیت و نیز تولید محصولات باب طبع مشتری، از جمله دلایلی بود که کارخانه زیرنظر این مادر قدرتمند در دنیای تجارت توانست پا به بازارهای نوظهور از جمله هند بگذارد.

3.    پارتیشیا ووئرتز

 

مدیرعامل شرکت آرچر دنیلز میدلند است که ارزش سهامش با مدیریت او در 12 ماه گذشته 13 درصد افزایش یافته است.

وی قصد دارد کارش را در بخش انرژی و سوخت گسترش دهد.

 

 

4.    آنگلا برلی

مدیرعامل و رئیس یکی از بزرگترین شرکت های بیمه آمریکا، به پذیرفتن مسوولیت های دشوار علاقه دارد. وی که فارغ التحصیل حقوق است، مدیرعاملی ول پوینت را بر عهده دارد.

چهارمین بانوی قدرتمند کسب وکار  که اهل تگزاس آمریکاست،  پیش از مدیرعاملی در ول پوینت، سمت مشاور عمومی را داشته است.

 

5.    آندرئا یونگ

 

زمانی که این بانوی چینی- آمریکایی مدیرعاملی شرکت آون را بر عهده گرفت، خون تازه ای در رگ های این شرکت جاری شد.

یکی از کارهایی که این بانوی موفق در تجارت انجام داد، کار سخت توسعه و گسترش خدمات این شرکت لوازم آرایشی به 143 کشور جهان بوده است.

جدیدترین استخدام ها

6.    اپرا وینفری

یکی از بانفوذ ترین، شناخته شده ترین و قدرتمندترین زنان آمریکایی است که تاثیر فراوانی روی افکار عمومی در آمریکا و حتی جهان دارد.

وی که دوران کودکی و نوجوانی سختی را پشت سر گذاشته حالا مجری، تهیه کننده، بازیگر و البته نیکوکار بسیار محبوبی در سراسر دنیا به حساب می آید.

 

اخبار پربازدید بانکی:

=============

 

► استخدام مهندس برق در شركت رادين
5 نکته ی مهم در فروشندگی ◄

مطالب مرتبط
بنر