پردرآمد ترین هنرپیشه های زن هالیوود در سال 2011 + عکس -1

دوشنبه ، 27 تیر 1390 ، 08:43

بازیگری و هنرپیشگی دنیای پر رمز و راز و جذابی دارد، به ویژه اگر کار کردن در قلب تپنده سینمای آمریکا و جهان یعنی هالیوود باشد.

به گزارش بانکی دات آی آر، این دنیای پر رمز و راز و حذاب وقتی جذاب تر می شود که پای پول های کلان به میان می آید. پول هایی که صاحبانشان را به پردرآمدترین ها تبدیل می کند.

گزارشی که پیش روی شماست، بخش اول از معرفی پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود است.

برای مشاهده بخش دوم گزارش اینجا کلیک کنید

1.آنجلینا جولی

این بازیگر محبوب سینمای آمریکا و جهان از جمله زنان ثروتمند این روزگار است. وی که هم اکنون سفیر حسن نیت سازمان ملل نیز هست، در سال جاری میلادی، 30 میلیون دلار درآمد داشته است.


2.سارا جسیکا پارکر

این هنرپیشه هالیوودی که مهارت خاصی در ایفای نقش های کمدی دارد، امسال 30 میلیون دلار درآمد کسب کرده است و به این ترتیب رده دوم این رده بندی را در اختیار دارد.

 


3.جنیفر انیستون

وی که به خاطر بازی در سریال"دوستان" به شهرت رسید و از پرواز با هواپیما نیز وحشت دارد، امسال 28 میلیون دلار پول درآورده است.


4.ریس ویترسپون

ریس ویترسپون که جایزه اسکار سال 2005 را به خاطر بازی در فیلم "قدم زنی درمسیر" از آن خود کرد، با 28 میلیون دلار درآمد مقام چهارم را به خود اختصاص داده است.


5.جولیا رابرتز

جولیا رابرتز، دیگر هنرپیشه زن هالیوود است که ستاره فیلم کمدی و پرفروش زن زیبا شد. وی امسال 20 میلیون دلار درآمد داشته است.

 

اخبار بانکی دات آی آر :

==============

► دعوت به همکاری کارخانه کلاچ در قزوین(فقط امروز 27 تیر را فرصت دارید)
استخدام امدادگر در همدان(مهلت تا 29 تیر) ◄

مطالب مرتبط
بنر