نرم افزارهای مفید برای ویندوز+لینک دانلود (2)

دوشنبه ، 10 مرداد 1390 ، 10:10

تفاوتي نمي‌كند كه روزانه چقدر با كامپيوتر و ويندوز كار مي‌كنيد و يك كاربر تازه‌كار يا معمولي و حتي كاربر حرفه‌اي هستيد. در هر صورت نياز به برنامه‌هايي داريد كه نه در ويندوز يافت مي‌شوند و نه در نرم‌افزارهاي بزرگ با حجم‌هاي زياد. هميشه برنامه‌هايي كوچك و كاربردي وجود دارد كه هم رايگان هستند و هم بهترين كارها را براي شما انجام مي‌دهند. در اين مقاله بيست نرم‌افزار كاربردي كوچك با حجم زير دو مگابايت را معرفي مي‌كنيم. دانلود و نصب تمامي اين نرم‌افزارها ساده و سريع است.

دیروز بخش اول این مقاله را دیدید.امروز به بررسی بخش پایانی این مقاله می پردازیم.

نرم افزارهای بخش دوم را از گزارش مجله ی شبکه انتخاب کردیم.در این گزارش 5 نرم افزار با حجم زیر 2 مگابایت را در اختیار شما قرار می دهیم.

11-Secunia PSI

به‌روزرساني دسته جمعي

يكي از راه‌هايي كه مي‌توان در مقابل انواع بدافزارها و ويروس‌هايي كه هر ساعت در اينترنت منتشر مي‌شوند، ايمن بود؛ به روز بودن نرم‌افزارهاي نصب شده روي سيستم است. با استفاده از ابزار Secunia Personal Software Inspector مي‌توانيد هميشه تمامي نرم‌افزارهاي درون ويندوز را به‌روز نگه داريد. اين نرم‌افزار با اسكن سيستم و فهرست كردن نرم‌افزارها، جديدترين نسخه‌ها يا وصله‌ها را به شما گزارش داده و امكان دانلود و نصب مي‌دهد.

 

12-EasyBCD


مديريت سيستم‌عامل‌ها

يكي از نرم‌افزارهاي رايگاني كه توانسته جوايز متعددي را از نشريات و سايت‌هاي دانلود اينترنتي دريافت كند، EasyBCD است. با اين ابزار مي‌توانيد به راحتي منوي بوت سيستم خود را تنظيم و مديريت كنيد. نسخه‌هاي مختلف ويندوز شامل اكس‌پي، ويستا و هفت، لينوكس و مك با اين برنامه قابل تنظيم هستند.

13-Paint.net

ويرايشگر تصاوير

برخلاف تصور ذهني بسياري از كاربران، براي ويرايش تصاوير هميشه نياز به برنامه‌هاي بزرگ و حجيمي مانند فتوشاپ نيست. حتي برنامه هاي رايگان و اپن‌سورسي مانند GIMP نيز براي برخي از كاربران بیش از اندازه پيچيده و سخت هستند. برنامه Paint.net ويژگي‌هاي زيادي مانند لايه‌بندي، دسترسي به تاريخچه تغييرات هر تصوير يا ابزارهاي متنوع دارد كه شما را از نرم‌افزارهاي بزرگ بي‌نياز مي‌كند.

14-Volumouse

كنترل موسيقي با ماوس

با اين برنامه بسيار ساده و كوچك مي‌توانيد تنظيمات مختلف صدا و موسيقي در حال پخش از روي بلندگوهاي سيستم را با ماوس كنترل كنيد. كليدهاي مختلف ماوس براي اين نرم‌افزار قابل تعريف هستند و با تعريف تنظيمات جديد مي‌توانيد به راحتي صداي سيستم را بدون نياز به هيچ‌گونه كار با بلندگو يا نوارهاي تنظميات صدا در ويندوز مديريت كنيد. 

15-Startup Programs Tracker

گزارشگر Startup

آيا مي‌دانيد چه نرم‌افزارهايي در بخش Startup ويندوز فعال هستند و با هر بار بالا آمدن ويندوز، آن‌ها هم اجرا مي‌شوند. برنامه SPT جواب اين سوال شما را با اسكن خودكار منوي استارت و رجيستري ويندوز داده و نتايج را به صورت متن در اختيارتان قرار مي‌دهد تا پس از مشاهده ذخيره يا ايميل كنيد. SPT كوچك‌ترين تغيير در بخش Startup را ردگيري و گزارش مي‌كند ولي حيف كه نمي‌تواند برنامه‌اي را فعال يا غيرفعال نمايد.

برای دانلود نرم افزارهای روی تیتر آنها کلیک نمایید

مجله شبکه

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

================

► دعوت به همكاري يك شركت معتبر توليدي در و پنجره و نما پوشش آلومينيومي در تهران(تا 23 مرداد 90)
استخدام يك شركت معتبر بازرگاني انفورماتيكي(تا 23 مرداد 90) ◄

مطالب مرتبط
بنر