کنکوری های طبس را عشق است ...

دوشنبه ، 24 مرداد 1390 ، 10:26

بعضی واژه ها به قدری در زندگی روزمره ما کمیاب شده اند که وقتی به نمودهای عملی آنها برخورد می کنیم ، بدجوری در پوست خود نمی گنجیم.

اگر شما هم از دعواها و لجبازی های سیاسی خسته شده اید ، یا حوصله تان از زیاده خواهی ها و کم کاری های برخی فوتبالیست ها سر رفته است ، و یا اساسا دیگر تحمل سریال های سراسر منفی تلویزیون را ندارید ، اینجا و در همین حوالی خودمان ، دختران و پسرانی هستند که "غیرت" ، "مردانگی" و ""همت والا" را معنا کرده اند.

میخواهیم از دانش آموزان طبسی بگوییم که به گفته ی مدير آموزش و پرورش این شهر ، در کنکور سال جاری خوش درخشیده اند.

دانش آموزانی که با بدترین وضعیت آب و هوایی ساختند ، امکانات آنچنانی نخواستند و حقوق های میلیاردی هم مطالبه نکردند.

 


به گزارش بانکی دات آی آر ، غلامحسين طاهري می گوید :" امسال رتبه نخست كنكور در منطقه 3 كشوري به دانش آموز طبسي تعلق گرفت ، از سوی دیگر در حالي كه در كنكور 89 تعداد 27 نفر رتبه زير هزار كسب كرده و 14 نفر در رشته هاي پزشكي جذب دانشگاه ها شدند، امسال 37 نفر رتبه زير هزار و 20 نفر نيز در رشته هاي پزشكي در دانشگاه ها پذيرفته خواهند شد. "


مدیر آموزش و پرورش طبس با اشاره به اينكه وجود نيروي انساني مستعد دركنار معادن خدادادي ويژگي هاي برجسته اي براي توسعه و آباداني شهرستان به شمار مي رود؛ افزود: مسئولان مي بايست شرايطي را فراهم كنند كه مشكلات مادي ظرفيت هاي انساني ما را مخدوش نكند.


وي با انتقاد از عدم استانداردسازي فضاهاي آموزشي در شهرستان هاي استان و نامناسب بودن سرانه هاي مدارس يزد نسبت به متوسط كشوري گفت: از فرماندار پرتلاش شهرستان به عنوان رئيس شوراي آموزش و پرورش طبس خواستار توجه جدي در اين زمينه هستيم.

غیرت و مردانگی ، مرز و جغرافیا نمی شناسد ، اتفاقا هر قدر محروم تر باشی ، توقعت از خودت بیشتر است و از دیگران کمتر.  زیاده خواهی هم دردسرهایی دارد ، می شوی مثل آن آقایی که زمین و زمان را بهم می دوزد تا قرارداد 800 میلیونی اش ، 900 میلیون شود. یا آن یکی آقا که ... اصلا اینها را ول کن ، عددی نیستند بخواهیم در موردشان صحبت کنیم ، دانش آموزان محروم و نخبه طبسی را عشق است .

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► نتايج مرحله اول آزمون استخدامي متمركز دستگاه هاي اجرايي استان سمنان
استخدام در یک شرکت معدنی در لرستان(تا 26 مرداد 90) ◄

مطالب مرتبط
بنر