رتبه نخست رضایت مندی مشتریان گیلانی به بانک رفاه

 

رتبه نخست رضایت مندی مشتریان در گروه بانک و بیمه های استان گیلان هم به بانک رفاه اختصاص یافت.

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از  روابط عمومی بانک رفاه کارگران؛ بر اساس اعلام دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری گیلان، بانک رفاه استان توانست مقام اول رضایت مندی ارباب رجوع و مشتریان را در گروه بانک ها و بیمه ها برای سال 1389 کسب کند.

گفتنی است تا کنون ادارات امور شعب این بانک در استان های اصفهان، خراسان شمالی، سمنان و مازندران توانسته اند مقام نخست رضایت مندی مشتریان را در گروه بانک ها در سال ۱۳۸۹ به خود اختصاص دهند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35594

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *