حریم ها در فیس بوک بیشتر می شود

چهارشنبه ، 2 شهریور 1390 ، 11:13

فیس بوکی ها دیروز در پی تلاش برای ارائه مدلی کارآمد و متوازن برای حفظ حریم خصوصی کاربران، از ایجاد تغییراتی در این شبکه اجتماعی خبر دادند که امکان کنترل بیشتر کاربران روی پروفایل هایشان را به آنها می دهد.

به گزارش بانکی دات آی آر، از جمله مهمترین دغدغه ها در باره حریم خصوص در فیس بوک این است که افراد تا چه حد و با چه کسانی باید بتوانند مسائل و موضوعات گوناگون را در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند. اما شاید مهمترین نکته این باشد که چقدر به صلاح است که افراد همه چیز را به اشتراک با دیگران بگذارند.

پس از ایجاد تغییرات، هربار که کاربر عکس یا هر محتوای دیگری را در پروفایل خود قرار می دهد، می تواند تعیین کند که همه دوستانش عکس را ببینند، گروهی خاص قادر به مشاهده آن باشند یا هرکسی به اینترنت و فیس بوک دسترسی داشته باشد، عکس یا محتوای دیگر را ببینند. با انتخاب یکی از این گزینه ها که از این پس در دسترس خواهند بود می توانید نوع نمایش عکس یا سایر محتواها را تعیین کنید.

برای سایر اطلاعات از جمله شماره تماس، محل سکونت و علایق نیز داستان به همین ترتیب است. همچنین کاربران دیگر مجبور نخواهند بود به دنبال صفحه ای شخصی و خصوصی بگردند تا تعیین کنند که چه کسی چه اندازه از اطلاعات شخصی شان را ببیند و طبیعتا دیگر زحمت به خاطر سپردن جایی که این تنظیمات را ذخیره کرده اند را نیز به گردن نخواهند داشت.
مقامات فیس بوک بسیار امیدوارند تغییراتی که ایجاد کرده اند، بتواند از اطلاعات کاربران در دنیای مجازی صیانت بیشتری کند.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► استخدام سازمان سنجش آموزش كشور (تا 8 شهریور 90)
دعوت به همکاری دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني كرمانشاه(تا 10 شهریور 90) ◄

مطالب مرتبط
بنر