آدم فروشی ؛ جدیدترین خدمت توئیتر !

پنجشنبه ، 3 شهریور 1390 ، 08:07

توئیتر تایید کرد که در نشست نقش شبکه‌های اجتماعی در جریان اعتراضات صورت گرفته اخیر در بریتانیا با حضور “ترزا می” وزیر کشور و دیگر مقامات بریتانیا حضور داشته و مشارکت خواهد داشت.

به گزارش بانکی به نقل از فارنت ، پیش از این فیس‌بوک و شرکت ریم به عنوان سازنده گوشی‌های تلفن همراه بلک‌بری از حضور خود در این نشست خبر داده بودند اما سخنگوی توئیتر در آن زمان تنها اعلام کرده بود که به عنوان یک شنونده حضور خواهد داشت.

 

اخبار مرتبط / ادامه خبر پس از لینک ها

گزارش تصویری/ شمال لندن، میدان جنگ پلیس و مردم (2)

توئیتر صاحب گالری عکس می شود

تبلت بخریم یا لپ تاپ؟

فايرفاكس 7 كم توقع مي‌شود!+ لینک دانلود


تحقیقات صورت گرفته پس از اعتراضات اخیر نشان می‌داد که معترضان همچون سایر کشورهای جهان از شبکه‌های اجتماعی و همچنین سیستم پیام‌رسان تلفن همراه بلک‌بری برای سازماندهی و اطلاع‌رسانی تجمعات و اعتراضات  خود بهره برده‌اند.

پس از این تحقیقات دیوید کامرون نخست‌وزیر بریتانیا در نشست خود با پارلمان این کشور اعلام کرد که به دنبال راهی برای ممنوعیت استفاده از این شبکه‌‌های اجتماعی و دیگر وسایل ارتباطی دیجیتال است.

وی تصریح کرده بود: وقتی مردم از شبکه‌های اجتماعی برای اغتشاشات استفاده می‌کنند ما نیاز داریم که آنها را متوقف کنیم. پس ما با پلیس و سرویس‌های اطلاعاتی کار می‌کنیم تا ببینیم که چگونه می‌توانیم مانع از دسترسی مردم به این شبکه‌های اجتماعی و ابزار ارتباطی شویم وقتی بدانیم که قصد ترتیب دادن اغتشاشات را دارند.

پیش‌تر اعلام همکاری شرکت ریم با دولت بریتانیا باعث هجوم هکرها به وب‌سایت این شرکت و درج پیام‌های تهدیدآمیز در آن شده بود.

 

اخبار استخدامی:

استخدام در بیمه های سامان و دانا

استخدام شرکت امرتات

استخدام کارشناس میکروبیولوژی

استخدام در شهرداری تهران

همه استخدام ها

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► تصویری/ حکایت بچه های بالا وپایین شهر
استخدام هيات علمي قراردادي (پيماني ) در پژوهشكده بيوتكنولوژي كشاورزي ايران (تا 31 شهریور 90) ◄

مطالب مرتبط
بنر