عادل میلیاردی از شایعه تا واقعیت

سه شنبه ، 8 شهریور 1390 ، 10:04

یک شایعه در مورد عادل فردوسی پور

اواسط مرداد ماه گذشته روزنامه وطن امروز مدعی شد که موفق به کشف درآمد فردوسی پور شده و وی را مجری میلیاردی صدا و سیمانامید.

به گزارش بانکی دات آی آر, در این مطلب آمده بود:"بنا بر اطلاعات دریافتی، فردوسی‌پور سال گذشته برای «نود»، دقیقه‌ای 60 هزار تومان دریافت می‌کرده که قرار بوده این مبلغ به دقیقه‌ای 100 هزار تومان در سال جاری افزایش پیدا کند که در این صورت، در طول یک سال مبلغی حدود یک میلیارد تومان عایدی او از این برنامه می‌شود که در این صورت باید به او لقب «مجری میلیاردی» داد."

این مقاله همچنین لقب دیکتاتور میلیاردی! را برای وی برگزید و سوالی را مطرح کرد: آیا مجری – تهیه‌کننده برنامه «نود» در ازای این پول هنگفت دریافتی از بیت‌المال، در برابر منتقدان «پاسخگو» خواهد بود یا با دیکتاتوری تمام‌عیار با حمایت سازمان به روش و منش خود ادامه می‌دهد و این برنامه را همچنان به عنوان «تریبون شخصی» در «رسانه ملي» نگه می‌دارد؟

پاسخ عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور "مجری 90" هم که عادت دارد خیلی هوشمندانه کارهایش را پیش ببرد ، چند ماه پس از اختلاف با روزنامه وطن امروز ، دیشب از مسئولان این روزنامه روی آنتن برنامه اش به شیوه خاص خود انتقام گرفت.

او این بار چند هفته پس از انتشار یک گزارش ، در یکی از سایت ها که در این روزنامه هم منتشر شده بود و  به بهانه اینکه یکی از علاقمندان به 90 در نامه ای از عادل درباره درآمد میلیاردی اش پرسیده بود فرصتی پیدا کرد تا جوابی بر اساس اعداد بدهد. او که برنامه اش گفته شده بود درآمد میلیاردی دارد گفت:« ما هر چه برنامه بسازیم تنها برای 120 دقیقه اش پول می گیریم و البته 62 هزار تومان برای هر دقیقه می گیریم که این مطلب نوشته 60 هزار تومان و کم نوشتند اما مجموع برنامه سال 89 ما بر اساس این 62 هزار تومان می شود 258 میلیون تومان.»

 



او پس از این جدولی از هزینه ها شامل حقوق 15 میلیونی کارمندان ، هزینه ساخت برنامه ، هزینه ساخت دکور ، هزینه سفر به شهرستان ها و... ارائه کرد. از اینکه خودش هم حقوقی حدود یک و نیم میلیون تومان در ماه درآمد دارد سخن گفت. البته او در نهایت گفت:«فرق بین دو رقم چیزی نزدیک به 3 میلیون است که اگر دوستان اجازه بدهند ما یک کاری می کنیم دیگر! ما اگر این برنامه را می سازیم. من و همه بچه های تیمم را می گویم ، تنها به عشق شما مردم عزیز است و جا دارد از مدیران سیما هم تشکر کنیم که در این سال ها حمایت کردند تا 90 برنامه ای باشد برای گفتن حقیقت.»

او دقایقی بعد هم درحالی که می خندید ، گفت:« بچه ها می گفتند می شود برای مان گلریزان بگذارند. به قرآن من رویم نمی شود بگویم فیلمبردار مان چقدر می گیرد!»

نکته جالب اظهار نظرهای طرفداران این مجری است که برخی از آنها پس از انتشار این مطلب با درج کامنت هایی درآمد وی را کم دانسته و اظهار داشتند که بر اساس تلاشی که می کند حقوق دریافت نمی کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► استخدام در همكاران سيستم در سراسر کشور در 6 گروه شغلی(فعلا بدون مهلت)
استخدام برنامه نویس در پیشگامان توسعه ارتباطات در تهران(فعلا بدون مهلت) ◄

مطالب مرتبط
بنر