مزایای انجام کار بیرون در خانه

شنبه ، 26 شهریور 1390 ، 08:02

ترافیک، شلوغی، سروصدا و کمبود وقت می توانند دلایل لازم و کافی برای ترجیح دادن انجام کارهای اداری در خانه به کار در شرکت یا اداره می تواند باشد.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، این عوامل در حالی افراد را ترغیب به انجام کار خود در خانه می کند که مزایایی دیگری هم می توانند مزید بر علت شده و عزم خیلی ها را برای ماندن در خانه جزم کند.

در ادامه به 5 مزیت و برتری انجام کارهای اداری در خانه آشنا می کنیم.


1.    می توانید با لباس راحت کار کنید.

پوشیدن لباس راحت، شاید کلیشه ای ترین و پیش پاافتاده ترین مزیتی است که می توان برای انجام کارهای اداری در خانه قائل شد.

با این حال و با وجود اینکه اهمیت داشتن لباس راحت در ظاهر چندان به چشم نمی آید، ولی در واقع همین لباس راحتی می تواند آرامش فرد را برای انجام بهتر کارها بیشتر کند.

 

==================

استخدام های مهم روز:


===========================

 


2.    کسی برایتان مزاحمت ایجاد نمی کند

از جمله مهمترین مزایایی انجام کارهای اداری درخانه این است که وقت تلف شده کمتری خواهید داشت؛ به این ترتیب که کسی در خانه نیست تا دائم با شما صحبت کند، از شما چیزی بخواهد یا حواستان را پرت کند.

این خود باعث می شود که تمرکز بیشتر و در نتیجه بازده بهتری در کار خود داشته باشید.


3.    آزادی عمل را تجربه می کنید

یکی از مزایای برجسته انجام کارهای اداری در خانه این است که مجبور نیستید حتما در ساعت اداری در محل کار حاضر شوید و همه کارهای خود را در همان 8 ساعت وقت اداری انجام دهید. این امر باعث می شود، شما فرصتی برای تجربه یک دنیای تازه و متفاوت به دست آورید.

در این تجربه تازه شما می توانید در هر ساعت از روز به کارهای دلخواهتان رسیدگی کنید و در عین حال وظایف اداری خود را نیز انجام دهید.

4.    جلسات، وقت شما را نمی گیرد

انجام کارهای اداری در خانه باعث می شود که وقت شما کمتر درجلسات متعددی که تعدادشان هم کم نیست، بگذرد.

البته می توان از دیگران به صورت تلفنی مشاوره گرفت یا نظر دیگران را خواست، ولی به نظر می رسد، انجام کارهای اداری در خانه می تواند بیشتر از وقت گذاشتن بیش از اندازه روی جلسات مفید باشد.


5.    می توانید فریاد بکشید یا عصبانی شوید

گل سر سبد مزایای انجام کارهای اداری در خانه همین عصبانی شدن و فریاد کشیدن است. اگر از دست سیستم های سخت افزاری یا نرم افزاری خسته شدید، اگر کارتان پیش نرفت و گره ای در آن افتاد یا اگر اتفاقاتی از این دست برایتان رخ داد، تنها در صورتی می توانید از ته دل فریاد بکشید و عصبانیت خود را نشان دهید که در خانه باشید.

در گزارش بعد به بیان معایب و بدی های انجام کار اداری در خانه خواهیم پرداخت.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► 7 گام موثر برای پیدا کردن شغل مناسب شما
استخدام کارشناس کامپیوتر-مرد در اهواز(تا 20 مهر 90) ◄

مطالب مرتبط
بنر