سرقت روزنامه تهران امروز از سایت بانکی !

دوشنبه ، 28 شهریور 1390 ، 14:56

وقتی صحبت از مطبوعات و روزنامه نگار می شود یاد شهید آوینی می افتی و اصالت و ارزش قلم و قلم به دستان .یاد نون والقلم و اینکه خدا هم به قلم سوگند یاد می کند.یاد خبرنگار شیمیایی که به قیمت اهدای سلامتی اش که ارزشمند ترین دارایی اش بود رسالت خبری اش را ایفا می کند.

 

اما متاسفانه همواره بوده اند کسانی که ارزش قلم و اندیشه خود را ندانسته اند و با وجود اینکه در عرصه فرهنگ تنفس می کنند و از راه فرهنگ ارتزاق می کنند، بی ادبی و بی فرهنگی را پیشه می کنند.

طی چند ماه گذشته روزنامه به اصطلاح وزین تهران امروز کلیه مطالب بخش بین الملل خود را از مطالب سایت بانکی دات آی آر تهیه می کند در حالی که یک بار هم نامی از منابع اخبارش ذکر نکرده است.

 

بسیاری سایت های خبری معتبر هم بی اطلاع از منبع اصلی  ، اخبار را با ذکر نام این روزنامه منتشر می کنند.

برای پیگیری موضوع دوبار با روابط عمومی این روزنامه تماس گرفتیم و بعد از چند روز معطلی با پاسخ بسیار جالبی روبرو شدیم. یکی از کارکنان روابط عمومی به نقل از دبیر اجتماعی این روزنامه ادعاکرد که این کار یعنی " سرقت مطالب سایت های خبری" امری طبیعی است و همه انجام می دهند. شما نباید حساسیت به خرج بدهید.

آنوقت این دوستان که حق همکارانشان را رعایت نمی کنند در پی احقاق حق ملت و ارشاد دولت و دولتمردان.با چنین اوضاعی خدا به داد جامعه مابرسد و فرهنگش که چنین مدافعانی دارد.

 

 

► داستان خواندنی دختر امریکایی از کارولینا تا طرابلس + عکس
مکان هایی که تا تمام نشدن تعطیلات تابستان باید دید ◄

مطالب مرتبط
بنر