رئیس جمهور وعده داد بیکاری سال دیگر ریشه کن می شود!

چهارشنبه ، 13 مهر 1390 ، 18:28

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت برای ایجاد 2.5 میلیون شغل در سال جاری برنامه ریزی کرده است، گفت: با پشتیبانی امسال و سال آینده هر سال 2.5 میلیون شغل در کشور ایجاد خواهیم کرد، بطوری که تا پایان سال آینده پدیده زشتی به نام بیکاری نخواهیم داشت.

به گزارش بانکی دات آی آر , دکتر محمود احمدی نژاد  در جمع مردم کبودرآهنگ(همدان) گفت: باور ما این است که در عالم قدرتی چون خدای یگانه وجود ندارد همه اراده ها، سنت ها و قدرت ها از ناحیه خداست.

وی اظهار داشت: اگر کسی جز قدرت خدا قدرت دیگری را در عالم نبیند قدرتهای مادی عالم در نظر او رنگ می بازد و غیر از خدا دیگر از کسی واهمه ای نخواهد داشت و لذا در معادلات سیاسی و تعاملات بین المللی از موضع اقتدار برخورد می کند.

احمدی نژاد گفت: اصولا در ذهن انسان مومن به خدا، سایر موجودات دارای قدرت نیستند ولو در کاخ یک ابرقدرت مستقر باشند.

رئیس جمهور با بیان اینکه  یک عده چپاولگر به رفتارهای حیوانی گرایش پیدا کرده اند و بر مراکز اصلی و حساس دنیا حاکم شده اند و برای پر کردن جیب خود جنگ به راه می اندازند و آدم ها را می کشند. اقتصادهای کشورهای دیگر را به بهانه های گوناگون تخریب می کنند تا اقتصاد خود را نجات دهند، با طرح این پرسش که آیا علت این کار آنان این است که توانایی بسیار بالایی دارند؟ گفت: علت را باید در اندیشه و باور ملت ها جستجو کرد و اگر ملت های دنیا جز از خدا کمک نخواهند و به آن باور داشته باشند دیگر اینها قدرتی برایشان به حساب نخواهند آمد و دیگر آمریکا، صهیونیست ها و دنباله روهای آنان در نظر ملت ها پشیزی ارزش نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه قدرت مستکبران به دلیل ضعف ایمان است، گفت: در دوره 150 ساله مستکبران مقدرات ملت ما را در اختیار داشت و این به دلیل آن بود که حاکمان ما انسانهای ضعیف و خود باخته ای بودند، آدمهایی بودند که به قدرت خدا باور نداشتند به همین دلیل در برابر هیمنه مستکبران سر تعظیم فرود می آوردند و استقلال و عزت ملت را برابر آنها قربانی می کردند.

اگر یک ملتی به قدرت خدا باور داشته باشد همه قله ها را فتح خواهد کرد و در برابر همه قدرت های عالم خواهد ایستاد و کمر خم نخواهد کرد و اگر ملتی چنین باوری داشته باشد آنگاه قدرت ولی و یاور او خواهد بود.

احمدی نژاد اضافه کرد: خدا را شکر می کنیم که امروز ملت ایران و پیشاپیش آن مردم شهرستان کبودرآهنگ مومن به خدا و باورمند هستند و در برابر همه مستکبران ایستاده اند.

وی با بیان اینکه اگر در ایران هیچ کس نبود به جز مردم کبودرآهنگ  و همه قدرت های طاغوت و عالم دست به دست می دادند و علیه ملت ایران اقدام می کردند یک نفر از جوانان مردم کبودرآهنگ پیدا نمی شد که از هیمنه آنها بترسد و عقب نشینی کند،  گفت: اگر فقط مردم کبودرآهنگ وجود داشتند و مستکبران می خواستند که دهن کجی کنند و با اخلاق تند با ملت ایران برخورد کنند همین مردم کبودرآهنگ آنچنان با مشت به دهان این ابر قدرت ها می زدند که آنها راه خانه اشان را گم کنند.

==================

استخدام های مهم روز:

===========================

رئیس جمهور خطاب به ابرقدرت ها هشدار داد: باید مستکبران گوشهایشان را باز کنند آدم بشوند و به خط ملت ها برگردند چرا که جهان در حال خیزش است و ملت ها در حال بیداری هستند و قدرت پوشالی آنها نیز در حال اضمحلال است.

احمدی نژاد تصریح کرد: امروز به فضل الهی ملت ایران مقتدرترین ، عزیزترین و شکست ناپذیرترین ملت عالم است.

رئیس جمهور با تاکید بر این که امروز روز سازندگی ایران است گفت: به لطف خدا همه شرایط برای ساختن ایران فراهم است و ساختن ایران یعنی برافراشتن پرچم تولید و عدالت در جهان، یعنی ایستادگی در برابر باطل و باطلیان، یعنی دادن الگو به همه ملت های تشنه هدایت و یعنی شکر نعمت الهی، شکر نعمت ایرانی و مسلمان بودن.

وی با بیان اینکه امروز بالاترین وحشت ابرقدرت ها از این است که ملت ایران بتواند ایران را بسازد و یک کشور مقتدر و سعادتمند را در پیش چشم جهان قرار دهد، گفت: در حقیقت دشمنان از اینکه ملت ایران قله های هسته ای را فتح کرد و ماهواره به فضا فرستاد می ترسد.

احمدی نژاد افزود: مستکبران می خواهند به دنیا بباورانند که خارج از قدرت و سیطره آنها کسی نمی تواند پیشرفت کند. اما وقتی که ملت ایران پیشرفت کرد آنها شکست خوردند و دچار یاس و ناامیدی شدند.

رئیس جمهور در ادامه به تحریم های اقتصادی غرب اشاره کرد و افزود: این تحریم ها بهانه اش هسته ای است اما واقعیت آن است که آنها مخالف پیشرفت ایران هستند.

وی با اشاره به ایجاد 2.5 میلیون شغل در کشور خاطرنشان کرد: یک سرزمین بزرگی داریم که 75 میلیون نفر در آن زندگی می کند و ما می گوییم که می توانیم برای همه 75 میلیون نفر شغل مناسب ایجاد کنیم اما عده ای سنگ اندازی می کنند و بعد شروع به تبلیغات منفی می کنند.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد من به دشمنان و تاریخ می گویم که به فضل الهی امروز ملت ایران به جایی رسیده که هر هدف مقدسی را برنامه ریزی کند با قدرت، تلاش، کار و مقاومت آن هدف را محقق خواهد کرد و یکی از این اهداف مقدس ایجاد اشتغال برای جوانان و ریشه کن کردن جرثومه بیکاری از سرزمین ایران است.

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت برای ایجاد 2.5 میلیون شغل در سال جاری برنامه ریزی کرده است اضافه کرد: با پشتیبانی دولت امسال و سال دیگر 2.5 میلیون شغل ایجاد خواهیم کرد به طوری که تا سال آینده پدیده زشتی به نام بیکاری نخواهیم داشت.

وی به مصوبات شهرستان کبودرآهنگ اشاره کرد و افزود: هیئت دولت سه سفر به استان همدان داشت که در مجموع 242 پروژه به شهرستان کبودرآهنگ اختصاص یافت که 135 مورد آن انجام شده، 85 مورد آن در دست اجراست و برای 22 مورد هم هنوز هیچ کاری صورت نگرفته است که قرار است در جلسه فردا شب دولت موانع پیش روی این مصوبات را بررسی کنیم.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► استخدام بانک تات
استخدام های 13 مهر 90 برای استان فارس ◄

مطالب مرتبط
بنر