مسئول سابق دولتی : این 4000 میلیارد چه می شود؟

شنبه ، 23 مهر 1390 ، 13:09

حجت الاسلام ثمری برای دولتی ها مرد نام آشنایی است ، روحانی ای که پیشتر او را با تیزر مراسم های ویژه محرم و یا شبهای قدر در تلویزیون دیده ایم.

 

به گزارش بانکی دات آی آر ، آقای ثمری امام جماعت مسجد انصار شهرک شهید محلاتی است ، مردی که زمانی از حامیان احمدی نژاد بود و حتی به دبیری شورای عالی گزینش کشور هم منصوب شد اما به دلیل اختلافاتی که با جریان موسوم به انحرافی پیدا کرد ، از این سمت برکنار شد.

دوستان قدیمی ؛ منتقدین امروز ؛ احمدی نژاد در کنار حجت الاسلام ثمری و برادرش داوود احمدی نژاد


کسانی که با این روحانی باسابقه آشنا هستند ، مهمترین ویژگی وی را "رک بودن" و "تعارف نداشتن" با هیچ کس می دانند.

حجت الاسلام ثمری که جریان موسوم به انحرافی را مسئول اختلاس دانسته و از احمدی نژاد به خاطر این اختلاس بزرگ توضیح خواسته بود در گفتگویی به انتقاد از دولت و شخص احمدی نژاد پرداخت.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری برای ندادن وعده‌های غیرعملی به مردم، گفت: با توجه به این فرمایش باید مشخص شود هزینه سه برابر کردن یارانه‌ها چگونه می‌خواهد محقق شود؟

به گفته وی، "حضرت آقا چند سال قبل فرمودند با دستمال کثیف نمی‌توان آینه را پاک کرد و درباره مفاسد اخیر ااقتصادی نیز فرمودند من چند سال قبل هشدار داده بودم. بنابراین، اگر آنها سرباز رهبری هستند، چرا این فرمان‌ها را اجرا نکرده‌اند؟ لذا رئیس‌جمهور، رئیس قوه قضائیه، رئیس مجلس، وزرا و نمایندگان مسئول هستند."


وی با اشاره به فعالیت نظام بانکی و ردپای سیاسی در اختلاس اخیر، اضافه کرد: جریان انحرافی طبق یک مهره‌چینی در زمینه اقتصادی، به دنبال مدیرعاملی مراکز درآمدزا و پول‌سازی همچون، ایران‌خودرو، مناطق آزاد و گردشگری، هواپیمای جمهوری اسلامی بوده، مانند اختاپوس بر روی این مناطق چنگ انداخته و به بهانه خصوصی‌سازی در جریان‌های پولشویی وارد شده است.

* دولت 4 هزار میلیارد هزینه ثبت‌نام حج عمره را کجا صرف می‌کند؟

مشاور سابق رئیس‌جمهور با اشاره به سوءاستفاده احتمالی جریان انحرافی از گلوگاه‌های اقتصادی، متذکر شد: دولت سه سال دیگر می‌خواهد مردم را به حج عمره ببرد و طبق پیش‌بینی دولت، پنج میلیون نفر برای این سفر ثبت‌نام می‌کنند و هر فرد 800 هزار تومان می‌پردازد، این رقم معادل 4 هزار میلیارد است بنابراین، باید پرسید این رقم بالا در سه سال آینده کجا صرف می‌شود؟

وی با تأکید بر اینکه این مسائل، مطالبات مردمی است و بنده این موضوع را به عنوان یک فرد از مردم مطرح می‌کنم، گفت: دولت خدمتگزار، عدالت‌محور،‌ سینه‌چاک ولایت و سرباز امام زمان (عج) باید پاسخ دهد، 4 هزار میلیارد را ظرف مدت سه سال چه کار خواهد کرد؟ این منابع مالی باعث طمع‌ورزی شیادها، دزدان و افراد آلوده را شده و باعث دست‌اندازی آنها به این اموال خواهد شد.

* احتمال توزیع پول در مناطق حاشیه‌ای و خرید رأی توسط جریان انحرافی

حجت‌الاسلام ثمری در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال توزیع پول در مناطق حاشیه‌ای و خرید رأی از سوی جریان انحرافی وجود دارد یا خیر، تأکید کرد: همه این مسائل احتمال دارد و در حال حاضر برخی از مناطق آزاد بدون سرپرست رها شده است.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که بتوان به گونه‌ای از ولایت تبعیت کرد که به برکت آن، موانع ظهور حضرت حجت (عج) برطرف شود و قابلیت ظهور امام معصوم (ع) در ما ایجاد شود.

 

استخدام های مهم روز:

===========================

► استخدام مهندسین مکانیک،برق و عمران در شرکتی در تهران و عسلویه(تا 30 مهر 90)
جنبش وال استریت به سمت جهانی شدن می رود ◄

مطالب مرتبط
بنر