گزارش تصویری/ بسته بندی با چاشنی ابتکار

دوشنبه ، 25 مهر 1390 ، 08:45

ایده پردازی برای بسته بندی محصولات در کارخانجات و شرکت های مختلف از جمله مشاغلی است که هم کار فنی می خواهد و هم ذوق هنری.

به گزارش بانکی دات آی آر، کار فنی در کنار ذوق هنری می تواند نتیجه مطلوبی داشته باشد. اما نتیجه زمانی بهتر می شود که چاشنی ابتکار هم به این دو مورد اضافه شود.

گزارشی که پیش روی شماست، بسته بندی هایی را به شما نشان می دهد که هر سه فاکتور را با هم دارد.

گاهی بهترین ایده ها، ساده ترین آنها هستند. طرح زیبای بسته بندی این ماکارونی ها را یک دانشجوی خلاق داده است. این ماکارونی ها با ابتکار این جوان به صورت سه بعدی و با استفاده از مدل ساختمان کراسلر در نیویورک ساخته شده اند.

 

این بسته سی دی کاملا مناسب کسانی است که استرس زیادی تحمل می کنند و دوست دارند از آن رهایی یابند. اگز جزو آن دسته از افراد هستید می توانید با خیال راحت روی این جعبه که از نشاسته سیب زمینی ساخته شده، ضربه بزنید.

 

بسته بندی این کامواها هم در نوع خود بسیار جالب هستند. موهای سر و ریش های پر پشت این افراد که در حال لبخند زدن به من و شما نشان داده شده اند، خیلی زود تبدیل به لباس های زیبا شدند.

 

بسته بندی این آبمیوه ها هم به شکلی است که شما برای فهمیدن اینکه این آبمیوه چه طعمی دارد، مشکلی نخواهید داشت. روکش هر بطری در واقع مشابه پوست میوه های گوناگون طراحی شده است.

 

مدادهایی که در این تصویر می بینید، برخلاف همه همتایانشان خوراکی هستند و اتفاقا طعم بسیار خوبی هم دارند. یک شرکت آلمانی پنیر پارمزان به شکل مداد طراحی کرده و حتی این مدادهای پنیری را با مداد تراش تراشیده است!

 

از ضرر و زیان های سیگار بسیار گفته اند و بسیار شنیده ایم. اما شاید بهترین روشنگری در این زمینه را این نوع بسته بندی داشته باشد. سیگارهایی که در بسته ای به شکل تابوت قرار گرفته اند و به خوبی ضررهای سیگار را به سیگاری ها یادآوری می کند.

 

جعبه این کفش ها هم برخلاف جعبه های دیگر که فضای زیادی اشغال می کنند و خیلی وقت ها مایه دردسر می شوند، طوری طراحی شده که کمترین جای ممکن را اشغال کنند و در عین حال به لحاظ ظاهری هم زیبا هستند.

 

با وجودی گرانی بی رویه گوشت که خریدنش این روزها برای خیلی ها آرزو شده، دیدن شلوارکی که با طرح گوشت قرمز تولید می شود می تواند کمی تسکین دهنده باشد! از قدیم گفته اند وصف العیش، نصف العیش!!

 

اگر هوس کردید که با این تفنگ شلیک کنید، در جریان باشید که به جای گلوگه از آن شیره گیاهی مکریکی به نام تکیلا خارج می شود که ماده اولیه تهیه بسیاری از نوشیدنی هاست.

 

بعید به نظر می رسد که کسی از اینکه میان وعده اش جای موی سر دیگران بگیرد خوشش بیاد! اما در هر صورت چنین ایده ای تنها از یک ذهن خلاق برمی آید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

 

► استخدام مدیرعامل در یک موسسه معتبر اقتصادی در تهران(تا 1 آبان 90)
از عربستان سوغات چینی نیاورید ◄

مطالب مرتبط
بنر