سرمایه گذاری یک میلیون دلاری LG برروی مشتریان ایرانی

ال جی سالانه یک میلیون دلار بابت آنالیز رفتار مشتری در ایران سرمایه گذاری می کند.

اندی کیم نماینده رسمی ال جی در ایران با اشاره به اینکه هر ساله بالغ بر ۲۰۰ نفر از مهندسین کره از واحد R&D شرکت ال جی برای آنالیز کردن مدل زندگی ایرانیان و بومی سازی محصولات خود به ایران می آیند گفت: برای موفقیت در بازار ایران باید نیاز مشتری ایرانی را با لوازم خود یکپارچه کنیم به همین علت تاکید مضاعف برای بهینه سازی و بومی سازی محصولات مطابق سلایق ایرانی از شعارهای ال جی در بازار ایران می باشد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر ۴۰ درصد از بازار سولاردام و ماشین لباسشویی در ایران متعلق به ال جی است ،سهم این برند از بازار ماشین ظرفشویی را ۳۴ درصد اعلام کرد.

نماینده رسمی ال جی در ایران با بیان این که تا کنون در برخی محصولات خانگی توانسته ایم رتبه اول را در بازار ایران به خود اختصاص دهیم گفت:در حال حاضر حفظ شرایط موجود و ثابت نگهداشتن موقعیتمان در ایران از مهمترین اولویت های ما می باشد.

کیم در پاسخ به این پرسش که ال جی به دنبال تصاحب چند درصد از بازار ایران است گفت: اینکه در آینده چند درصد از بازار ایران متعلق به محصولات ال جی خواهد بود بستگی به مصرف کننده ایرانی دارد که تا چه اندازه به کیفیت محصولات ما اعتماد و از آن استقبال می کنند.

منبع: ام بی آی نیوز

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35594

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *