افتتاح اولین مدرسه اهدایی به روستاییان خراسان شمالی

سه شنبه ، 3 آبان 1390 ، 13:29

اولين مدرسه اهدايي بانك رفاه به دانش آموزان روستاي محمد آباد فاروج در استان خراسان شمالي با حضور مدير عامل بانک، معاون استاندار و مدير عامل جامعه خيران مدرسه ساز افتتاح شد.


به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از, روابط عمومي بانك رفاه كارگران؛ سيد ضياء ايماني رئيس هيات مديره و مدير عامل بانك رفاه در مراسم بهره برداري از اولین مدرسه هوشمند قرآنی که به نام آموزشگاه شهدای بانک رفاه نامگذاری شده، با اشاره به ماموريت اصلي نظام بانكي براي توسعه و آباداني كشور و هزينه كردن آن در استان هاي كمتر توسعه يافته گفت: بانک رفاه بیش از 7 میلیارد و 203 میلیون ریال برای ساخت این مدارس هزینه خواهد کرد که این مبلغ از محل میانگین منابع قرض الحسنه پس انداز بانک و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، تامین خواهد شد.


دكتر حافظي رئيس جامعه خيرين مدرسه ساز كشور همچنين در اين مراسم از بانك رفاه جهت ساخت فضاهاي آموزشي و ورزشي در مناطق محروم قدرداني كرد.


بر اساس اين گزارش آموزشگاه شهداي بانك رفاه در زميني به مساحت دو هزار متر مربع شامل پنج كلاس درس، كتابخانه، نمازخانه، آزمايشگاه و كارگاه رايانه با زير بناي 1460 متر مربع با مشاركت سازمان نوسازي وتجهيز مدارس كشور احداث گرديده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► بانک سامان127 شعبه ای شد
استخدام بانک کارآفرین در تهران،کرج و زاهدان ◄

مطالب مرتبط
بنر