قابل توجه سردار رویانیان...

دوشنبه ، 9 آبان 1390 ، 14:11

چندی پیش در روزهایی که تیم فوتبال استیل آذین بدترین روزهای خودش رو سپری می کرد ، به انتقاد از آقای به اصطلاح "عابر بانک" یا همان حسین هدایتی خودمان پرداختیم و گفتیم دادان دستمزدها و پرداخت های کلان ، نه تنها کمکی به وضعیت تیم نمی کند بلکه بدتر بازیکنان را مدعی تر و زیاده خواه تر می کند.

نیازی به توضیح نیست که چه اتفاقاتی در بازی پرسپولیس داماش افتاد ، با بازیکنان هم کاری نداریم ، چه آنکه آنها چیزی را که لایقش بودند در زمین نشان دادند ، اما روی صحبت مان این بار با سردار رویانیان است.
سردار را از زمان های دور می شناسم ، ساده زیستی و ادب و معرفت و اخلاق خوب وی همیشه همه ی اطرافیان را به تحسین واداشته است.


هیچگاه فراموش نمی کنم حدود دو یا سه سال پیش از این را که سردار که در یکی از مناطق متوسط غرب تهران مستاجر بود ، و به دنبال خانه ای برای اجاره می گشت.


شاید "حسین هدایتی" ها حرف های ما را نفهمند ، که خب حق هم دارند ، همانطور که ما هم حرف آنها را نمی فهمیم ، ولی ما رویانیان را از خودمان می دانیم ، سردار کسی نیست که با قشر متوسط و پایین جامعه بیگانه باشد.
از همین روی می خواهیم به سرداری که حالا سکان رهبری باشگاه پرسپولیس را به عهده گرفته است بگوییم ، سردار ! پاداش 3 میلیونی برای بازیکنانی که قرارداد های چند صد میلیونی بسته اند چه معنایی دارد ؟


در کشوری که یک جوان برای تشکیل زندگی 2 ماه باید دنبال یک وام ازدواج 3 میلیونی بدود ، چه معنی دارد برای برتری تیم پرسپولیس در یک بازی به هر بازیکن 5 سکه پاداش دهید.

در وضعیتی که پدران با غیرت ایران ما برای اینکه شرمنده خانواده نشوند ، صبح تا شب به معنای واقعی کلمه می جنگند ، در شرایطی که جوان نخبه کشور ما پولی ندارد برای تحقیقات و پژوهشی بگذارد که باعث سرافرازی میهن می شود ، دادن پاداش به کسانی که مایه سرافکندگی ایران اسلامی در جهان هستند چه معنی و چه توجیهی دارد ؟


جناب سردار !
بازیکنان تحت مدیریت شما کاری کرده اند که آبروی ایران و ایرانی را برده اند ، حرمت پرسپولیس و هوادار و پیشکسوت پیشکش. جناب رویانیان مردم به کنار ، آیا شما می توانید در محضر خدا پاسخگوی این پاداش های کلان که به حلقوم این مرفهان بی درد و بی غیرت های ورزشکارنما میریزید باشید ؟

آیا پاداش دادن به کسانی که زالو صفتانه روی سرمایه های این مملکت افتاده اند و میلیاردها میلیارد پول از بیت المال و از حق مردم محروم را صرف خوشگذرانی های خود می کنند و جز بی آبرویی و حرمت شکنی عایدی برای ایران اسلامی ندارند ، را می شود توجیه کرد ؟


سردار عزیز !
شما به کسانی پاداش دادید که بر سر "سالاد" در نهارخوری به جان هم می افتند. پاداش دادن به چنین بازیکنان بی غیرت و نالایقی ظلم و جفا به هواداران این تیم بزرگ است.
بازیکنانی که کوچکترین بار فنی ندارند و با اغماض شاید بتوانند در تیم های متوسط دسته دوم فوتبال ایران بازی کنند ، امروز به خود اجازه می دهند هر کاری دلشان می خواهد در زمین انجام دهند ، باخت های پیاپی و کم کاری ها و ... به کنار ، اینها اخلاق هم ندارند که لااقل دلمان را به آن خوش کنیم.


حال همین ها که شرممان می آید نام بازیکن فوتبال را روی آنها بگذاریم ، برای یک پیروزی پاداش میلیونی بگیرند ؟ آن هم از پول بیت المال آنهم از حق مردم مستضعف ؟


آقای رویانیان !
این فوتبال آدم با اخلاق و با مرام را بر نمی تابد ، شاید هنوز برای قضاوت زود باشد ، ولی معتقدم کسی که شما را در این سمت گمارده درصدد ضربه زدن به شخصیت شما بوده است.


سردار عزیز !

می دانم این اتفاقات دل شما را هم به درد آورده است ، در این روزها دل هر فوتبالی با وجدانی از این اتفاقات خون است اما دستمزدها  و خانه و زندگی های آنچنانی این جماعت را "مست" و "مغرور" کرده است ، و پاداش های میلیونی شما نه تنها وضعیت را بهتر نمی کند ، بلکه برخی از این آقایان را "هار" می کند.

جناب سردار!

از آنجا که می شناسیم شما را ، امیدواریم با اقدامات انقلابی و سنجیده و محکم و قاطع ، این تیم مردمی و بزرگ را از لوث وجود اوباش فوتبالی بی غیرت پاک کنید.

► استخدام کارشناس بورس در شرکت سرمایه گذاری در تهران(تا 19 آبان 90)
یوتیوب 100 کانال اختصاصی راه اندازی می کند ◄

مطالب مرتبط
بنر