جالب ترین پشت بام های دنیا + عکس

پنجشنبه ، 12 آبان 1390 ، 09:13

احتمالا با شنیدن نام پشت بام، اولین چیزی به ذهنتان می رسد، قیرگونی وعایق کاری پشت بام برای محفوظ ماندن از چکه های گاه و بیگاهیست که حق ورود به خانه هامان را ندارند.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، در این گزارش قصد داریم از پشت بام برای شما صحبت کنیم اما قرار نیست از مزایای قیرگونی برای شما بگوییم، بلکه به شما پشت بام هایی را معرفی می کنیم که با هنرمندی و ابتکار به تفریحگاهی دوست داشتنی تبدیل شده اند.

1. رولر کاستر، ژاپن

رولر کاستر شگفت انگیز تر از آن است که فکرش را بکنید! این بنای شگفت انگیز که روی سقف یک ساختمان 8 طبقه در یکی از مناطق پرجمعیت توکیو ساخته شده ، هنوز راه اندازی نشده، است ، چراکه برخی کارشناسان معتقدند ساختار آن می تواند در صورت استفاده مشکل ایجاد کند و وزن زیادی برای ساختمان داشته باشد.

2. زمین تنیس، دبی

 

آندره آغاسی و راجر فدرر، دو تنیسور پر آوازه جهان برای افتتاح این زمین تنیس که بر بام برج العرب بنا شده و 211 متر با سطح زمین فاصله دارد، دعوت شدند. تنیس بازی کردن آنهم در این زمین که روی هواست! حتما بسیار هیجان انگیز است.

3.پارک تریلر، آفریقای جنوبی

در کیپ تاون آفریقای جنوبی و بر بام یک هتل اتاق هایی بنا شده که جریان هوا به راحتی در آنها جریان دارد. اقامت در اتاق های روی هتل بیشتر از اتاق های داخل آن لذت بخش است و حس و حال عجیبی دارد!

4.پول، سنگاپور

شنا کردن و شیرجه زدن در آب کار مفرحی است و برای خیلی ها از هر تفریحی بهتر است. حالا تصور کنید در استخری شنا می کنید که بر بام یک ساختمان 55 طبقه است. چقدر لذت بخش است که هم شنا کنید و هم یک شهر را زیر پای خود ببینید. 


5.   پلی گرند، دانمارک

معماران خوش ذوق دانمارکی، به خاطر جمعیت بالای منطقه و نبود فضا برای ایجاد فضای سبز و تفریحی این پشت بام را تبدیل به یک تفریحگاه جذاب برای علاقه مندان کرده اند. این تفریحگاه که در واقع پشت بام سه پنت هاوس است، برای بچه ها ایده آل است، هرچند به خاطر ارتفاع زیاد کمی پدر و مادرها را نگران می کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► استخدام کارشناس حسابداری در شرکت مهندسی تکین در تهران(تا 17 آبان 90)
واردات 1000000000 دلاری لوازم آرایش به ایران ◄

مطالب مرتبط
بنر