اشتباه نوین در بانک اقتصاد نوین!!

يكشنبه ، 15 آبان 1390 ، 15:50

مشکل فنی بانک اقتصاد نوین باعث شد مشترکان ایرانسل به جای دریافت شارژ این شرکت شارژ همراه اول دریافت کنند.
به گزارش بانکی دات آی آر ، سه شنبه هفته قبل بود که اپراتورهای شرکت ایرانسل پی در پی پاسخگوی شکایت های مشترکان مبنی بر این که شارژهایی که از بانک اقتصاد نوین خریداری کرده اند اشتباه است و امکان شارژ به آن ها نمی دهد همین مسئله کارشناسان این شرکت را بر آن داشت تا مسئله را پیگیری نمایند.

 

 

شاهرخ شهبازی، مدیر ارشد محصولات تجاری ایرانسل در این خصوص گفت: درپی افزایش تماس های مردمی ، با بانک اقتصاد نوین ارتباط برقرار کرده و با توجه به توضیحات آنان مشخص شد در تاریخ مذکور سیستم این بانک با اختلال مواجه شده و اشتباهاً به مشترکانی که شارژ ایرانسل می خواسته اند، شارژ همراه اول فروخته است.

وی گفت:شرکت ایرانسل هم مستقلاً و برای رفاه حال مشترکانش موضوع را پیگیری خواهد کرد.

در راستای حل این مشکل بانک اعلام کرده است که ظرف مدت 72 ساعت تا یک هفته مشترکان را شناسایی و وجوه مذکور را به حسابشان برمی گرداند.


روابط عمومي بانك اقتصادنوين امروز اعلام کرد: در پي بروز اختلالات سيستمي در روز سه‌شنبه دهم آبان‌ماه، مشتريان خريد شارژ اعتباري اپراتورهاي تلفن سيار، شارژ كارت‌هاي اعتباري ايرانسل پنجاه هزار ريالي نامعتبر دريافت نموده اند.

در پي بروز اين مغايرت اين بانك ضمن شناسايي و رفع مشكل به وجود آمده تا ساعت 12 و 30 دقيقه همان روز، اقدامات اوليه براي شناسايي مشترياني را كه با اين مغايرت مواجه شدند به عمل آورد كه عليرغم استقبال گسترده از اين خدمت، فقط 532 مورد مغايرت شناسايي گرديد.


بر اساس اين گزارش تمام مبالغ مذكور به مشتريان مسترد شده است.

 

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► استخدام در بیمه سامان
استخدام کارشناسان ارشد کامپیوتر،مدیریت و ... در مرکز اطلاع رسانی فناوری در شیراز(تا 21 آبان 90) ◄

مطالب مرتبط
بنر