سایت گوگل موزیک راه اندازی شد + عکس

چهارشنبه ، 2 آذر 1390 ، 13:40

شرکت گوگل برای رقابت با آی تون، فروشگاه موزیک اپل، تازه ترین خدمت خود یعنی سایت گوگل موزیک را راه اندازی کرد.در ادامه عکس های  افتتاحیه این سایت را خواهید دید.

به گزارش بانکی دات آی آر، کاربران این سایت می توانند با ذخیره 20 هزار ترانه دلخواه خود، از هر نقطه ای در دنیا به ترانه مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.

این امکان برای کاربران اندروید وجود دارد که به قطعه های موسیقی که ذخیره کرده اند، گوش کنند. قرارداد گوگل با چهار شرکت انتشار موسیقی امکان ذخیره 13 میلیون ترانه را در این سایت فراهم آورده است.

پتریک سالیون از کارکنان پرسابقه صنعت موسیقی آمریکا که به مدیریت سایت گوگل-موزیک برگزیده شده است، می گوید: فکر می کنم این سایت به کاربران اجازه می دهد فرصت ها و گزینه های بیشتری داشته باشند. ۲۰۰ میلیون کاربر تلفن اندروید به فروشگاه موسیقی جدیدی دستری پیدا خواهند کرد. این امر منجر به رقابت جدی می شود که خیلی هیجان انگیز است و گزینه های بیشتری را به کاربران ارائه می دهد.

کاربران گوگل-موزیک همچنین به سرویس کلوود نیز دسترسی خواهند داشت که اجازه می دهد با یک بار دانلود کردن موسیقی در تلفن و یا کامپیوتر خود به ترانه برگزیده خود در دستگاه های دیگر نیز دسترسی داشته باشند و دیگر مجبور نباشند ترانه را دستگاه های دیگری که برای گوش دادن به موسیقی از آن استفاده می کنند، دانلود کنند.

همچنین کاربران گوگل موزیک می توانند، ترانه های خود را در شبکه اجتماعی گوگل پلاس به اشتراک بگذارند.

طبق اعلام شرکت گوگل، کاربران تازه ترین سرویس این شرکت می توانند تا اطلاع ثانوی روزی یک ترانه رایگان دانلود کنند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► استخدام در بیمه کارآفرین
استخدام در 7 ردیف در شرکت بزرگ تولیدی در قزوین(تا 10 آذر 90) ◄

مطالب مرتبط
بنر