حکایت های خواندنی از آزمونهای 4 آذر

شنبه ، 5 آذر 1390 ، 10:49

روز چهارم آذر ماه برای داوطلبان استخدام روز بسیار عجیب,سخت و خاطره انگیزی بود. همزمانی آزمون های استخدامی چهار مجموعه بزرگ دولتی بانک مرکزی،قوه قضاییه،تامین اجتماعی و سازمان حسابرسی خاطرات تلخ و شیرین فراوانی را به همراه داشت.

 

پیشتر خبر دادیم که هم زمانی آزمون های استخدامی تامین اجتماعی,قوه قضائیه ,بانک مرکزی وحسابداری رسمی سبب سردرگمی مردم شده . اما متاسفانه مسئولان هیچ گونه همکاری از خود نشان ندادند و آزمون ها به صورت هم زمان در یک روز و بعضی هاشان در یک ساعت برگزار شد.

تصور کنید داوطلبان برای شرکت در همه این آزمون ها چه رنج ها و مرارت هایی را تحمل کرده اند.

در این گزارش با خاطرات برخی داوطلبان که محبت کردند وگزارش آزمون خود را در تالارگفتگوی بانکی (فروم بانکی) ثبت کرده اند همراه می شویم.

k64 نوشته:

با اینکه خودم امروز 3 تا آزمون داشتم و دوتاش همزمان در یک ساعت و در دو مکان مختلف بود ولی با سعی و تلاش و از همه مهمتر لطف خدا تونستم در دو آزمون شرکت کنم .هر چند دیشب چند ساعت تا رسیدن به تهران بیخوابی کشیدم ،و صبح با آرامش خاصی در آزمون بانک مرکزی شرکت کردم و بعد برای شرکت در آزمون تامین اجتماعی سریعا به شهر ستان خودم که 3 ساعتی با تهران فاصله داره ،حرکت کردم.به لطف خدا این آزمونو هم به خوبی پشت سر گذاشتم.اما با همه این اوصاف آزمون های 4آذر با یه خستگی خاصی واسم به پایان رسید.جالب بود که تو آزمون بانک مرکزی خانم ها کم بودند!

 

amirk نوشته:

من ازخیر آزمون قوه قضاييه گذشتم تا در آزمون بانك مركزي شركت كنم ،متاسفانه تو برف و بوران صبحگاهي گير كردم و ساعت 12 ظهر به تهران رسيدم
"هم از نون ري افتادم و هم از خرماي بغداد" هيچكدامو نتونستم شركت كنم. از شانس بد....

 

نازنین نوشته از آزمون فیلم برداری شد:

سلام به نظرم آزمون دادگستری آسون بود از سوالات عمومی گرفته تا تخصصی.
عمومی به نظرم اطلاعات سیاسی یه ذره سخت بود
تخصصی ها هم خوب بود (البته بگم در سطح ارشد بود) یه افسوس بزرگ برام موند من دولتی نخونده بودم اصلا یادم نبود که دولتی جز سرفصلاش بود اگه دولتی هم میزدم حتما قبول بودم نزدیک به 60 سوال تخصصی پاسخ دادم که شاید یه چندتایی غلط باشه.
بهرحال این آزمونم تموم شد و باید واسه آزمون هفته های دیگه تلاش مجدد کرد
نظم آزمون واقعا خوب بود البته بگم چون مقامات بالا واسه بازدید اومده بودن و ازین آزمون بزرگ فیلم هم گرفتن
در مورد درصد قبولی رشته حسابداری 11 نفر میخواستن 800 نفر شرکت کردن بااین شرایط  معلوم نیست چندتا برمیدارن وماجزش هستیم یانه

abcde معتقده:

سلام من قوه قضائیه بودم گروه مدیریت بازرگانی آزمون تخصصیش سخت بود.

 

سعید هم از سختی آزمون در رشته امتحانی اش شکایت داشته و گفته:

امروز آزمون دادگستری عمومی خوب بود اما تخصصی واسه کاردان شبکه سخت بود یعنی سوالات در عین سادگی سخت بود و همین امر سبب شد که شک و تردید در سوالات پیش بیاید .

k64 از آزمون تامین اجتماعی ناراضی بوده و نوشته:

آزمون تامین اجتماعی سوالات عجیب و جدید زیاد داشت مخصوصا سوالات اطلاعات عمومی .بعضی از سوالاشو هیچ وقت ندیده بودم که بخوام بزنم.سوالات تخصصیش هم از دروس مدیریت بود اما سوالاش به آزمون ارشد سراسری شبیه نبود و بیشتر به ارشد آزاد شبیه بود .

سایر نظرات و همچنین خاطرات داوطلبان را در این صفحه پیگیری کنید و ما را از خاطرات خودتان مطلع کنید

 

گرد آورنده: کیافر-داوری

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► استخدام مهندسي فنآوري اطلاعات در كارخانه توليد پوشش لوله ماهشهر (فقط تا امروز 5 آذر 90)
استخدام مهندس پزشکی در اطراف تهران برای پست مدیریت فنی(تا 9 آذر 90) ◄

مطالب مرتبط
بنر