سیستم هایی که پته شما را روی آب می ریزند!

دوشنبه ، 7 آذر 1390 ، 11:47

تا به حال شده به این فکر کنید که وقتی با تلفن صحبت می کنید، به یکباره تلفن نسبت به احساسات شما واکنش نشان دهد و خبر از سر درونتان دهد؟

 

به گزارش بانکی دات آی آر، احتمالا واکنش شما نسبت به این سوال تنها لبخندی کوتاه خواهد بود، اما بهتر است در جریان باشید که دانشمندان سیستمی کامپیوتری طراحی کرده اند که توانایی تشخصی احساسات اشخاص در هنگام گفتگو با آن را دارد.

این سیستم با تجزیه و تحلیل 60 پارامتر وابسته به شنوایی کاربرانش از جمله، لحن، سرعت بیان، مدت مکث و انرژی سیگنال های صوتی می تواند اسرار درون این افراد را فاش کند.

هدف دانشمندان از طراحی چنین سیستمی کشف احساسات منفی به ویژه احساساتی است منجر به  خشم، خستگی و تردید می شود

نتیجه گیری این سیستم هم براساس چگونگی و نوع صدا و هم برپایه مکالماتی است که پیش از این شخص با سیستم داشته است.

تصمیم گیری نهایی سیستم راجع به احساسات شما با استفاده از روش آمارگیری است که سیستم با سنجش و تجزیه مکالمات پیشین شما انجام می دهد. این سیستم همچنین می تواند حدس بزند مکالمه اش با کاربر به کدام سمت و سو می رود و احتمال چه نوع عکس العملی از جانب کاربر وجود دارد.

این سیستم می تواند به خوبی برای نهادهایی که دائما باید به ارباب رجوع به صورت تلفنی پاسخ دهند، بسیار به کار آید، پس مراقب باشید که در آینده ای نه چندان دور، اگر چنین سیستمی برای تلفن ها به کار گرفته شود، فقط رنگ رخسار نیست که خبر از سر درون می دهد و تلفن ها هم می توانند پته افراد را روی آب بریزند!

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► استخدام کارشناس کامپیوتر در برهان سیستم سپاهان در اصفهان(تا 30 دی 90)
استخدام در شرکت آی کن در اصفهان(تا 1 دی 90) ◄

مطالب مرتبط
بنر