استخدام مدير کل آموزشهاي بخش خصوصي،دولتي و محيط زيست در طرح کلمبو

سه شنبه ، 8 آذر 1390 ، 16:32

طرح کلمبو به منظور تامين نيروي انساني مورد نياز براي پست" مدير کل آموزشهاي بخش خصوصي، دولتي و محيط زيست" ازميان کشورهاي عضو يک نفر را استخدام مي کند.


به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي سازمان سرمايه گذاري و کمکهاي اقتصادي و فني ايران، طرح کلمبو به منظور تامين نيروي انساني مورد نياز براي پست" مدير کل آموزشهاي بخش خصوصي، دولتي و محيط زيست" ازميان کشورهاي عضو يک نفر را استخدام مي کند.
بر اساس اين گزارش ،داوطلبان واجد شرايط اين پست بايد داراي حداقل ده سال سابقه کاري مرتبط در بخشهاي اقتصادي و توسعه اجتماعي ،مدرک کارشناسي ارشد و بالاتر و تجربه در توسعه بخش خصوصي و موسسات بين الملي باشند.
اين گزارش همچنين از تسلط کامل به زبان انگليسي،سن بين 55-40 و آغاز فعاليت از ابتداي سال 2012 ميلادي به عنوان از ديگر شرايط استخدام حکايت مي کند.
اين گزارش در ادامه مي افزايد: پست مذکور در سنوات قبل به دو گروه دولتي و خصوصي تقسيم مي شده که به دليل صرفه جويي در هزينه ها، دو اداره کل ادغام شده و تحت مديريت واحد فعاليت خود را از اول ژانويه سال 2012 آغاز مي کند.
بر اساس اين گزارش،لازم است متقاضيان و داوطلبان سمت مذکور ضمن ارسال خلاصه شرايط و ضوابط ،‌ حداکثر تا تاريخ 14/9/1390 به همراه نسخه کاملي از سوابق تحصيلي و تجربي خود از طريق معاونت بين الملل وزارت علوم،تحقيقات و فن آوري به سازمان سرمايه گذاري و کمکهاي اقتصادي و فني معرفي شوند.
لازم به ذکر است طرح کلمبو يکي از نهادهاي بين المللي توسعه اي در کشور سريلانکا و داراي 26 کشور عضو مي باشد.
متقاضيان ميتوانند براي کسب اطلاعات بيشتر و مشاهده جزييات شرايط به آدرسهاي اينترنتي
www.colombo-plan.org يا www.investiniran.ir مراجعه کنند.

► استخدام مهندس کشاورزی در یک شرکت معتبر در تهران (تا 19 آذر 90)
تحقیر جوانان ایرانی توسط بانک ملت ◄

مطالب مرتبط
بنر