10 روش سوء استفاده مالی آقایان ازخانم ها(1)

سه شنبه ، 22 آذر 1390 ، 08:11

شروع هر رابطه ای جذاب ,دوست داشتنی و پر از هیجان است، آنقدر که گاهی برخی ها چشمشان دیگر جایی را نمی بیند و اصلا فراموش می کنند که خداوند نعمتی به نام فکر و اندیشه هم به آنها بخشیده است.

این یکی از معایب آشکار عشق در یک نگاه است که هم پیش و هم پس از ازدواج ممکن است رخ دهد. اگر زرنگ باشی, از خواب خرگوشی بیدار می شوی و اگر هم حواست را جمع نکنی, وقتی متوجه ماجرا می شوی که دیگر خیلی دیر شده است.

البته تمام رابطه ها با پایان تلخ اینطوری همراه نیستند، اما اگر حواستان را جمع نکنید شاید ایمانتان به عشق را ازدست بدهید و جز عدم اطمینان و بد گمانی رهاورد دیگری نداشته باشید.

اگر رابطه ای را شروع کرده اید یا به تازگی به جمع متاهلین پیوستید، پیشنهاد می کنم حتما این گزارش را بخوانید . اما لطفا مثبت اندیشی تان را ازدست ندهید.


در گزارش بعدی 10 روش سوء استفاده  مالی خانم ها از آقایان را هم معرفی خواهیم کرد.



1.    عزیزم من و تو نداریم
اینکه زن و شوهرها در روابط زناشویی بین اموالشان تفاوت قائل نشوند و دارایی هایشان را شریک شوند امری نیکو و پسندیده است . هیچ کس در این باب که دریک رابطه سالم منفعت طلبی جایی ندارد، هیچ شکی ندارد. اما شرط عقل است که در هرکار اعتدال را رعایت کنیم.
اینکه خانم های شاغل با همسرشان در پرداخت هزینه های زندگی مشارکت کنند، نیکوست . اما حتما شما هم خانم هایی که سالهاست حتی فراموش کرده اند حقوقشان چقدر است و از شوهرشان پول تو جیبی می گیرند را می شناسید.
لطفا به حرف هایی که روز اول می زنید، بیشتر فکر کنید.

2.    پول چرک کف دسته
خیلی خانم ها شاغل نیستند اما تنها اندوخته و پس اندازشان که شاید به ارث برده باشند به همسرانشان می سپارند تا کار کنند.
این هم در شرایط عادی خوب و قابل تحسین است. اما آیا همراه و همسفر زندگیتان قدرت درک و تشخیص فداکاری شما را دارد؟
این مهمترین سوالی است که باید از خودتان بپرسید. حتی اگر ذره ای هم شک دارید کمی صبر داشته باشید.
داداگاه های خانواده پر از مورد هایی است که آقا بعد از اینکه به ثروتی رسیده بی وفایی کرده.(بهترین و مودبانه ترین واژه ای که به ذهنم رسید)

3.    این دفعه دستم خالی است
پشت سر هر مرد موفقی یک زن ایستاده. برعکس این جمله هم صادق است شک نکنید. همسرخوب قادر است یک مرد را به عرش آسمان ها برساند یا او را بر زمین گرم بزند.
روانشناسان تاکید می کنند به همسرانتان انرژی مثبت بدهید و همیشه آنها را از توانایی های خودشان مطلع کنید تا بتوانند مثل یک جنگجوی توانا با مشکلات بجنگند. اما توجه داشته باشید سهل انگاری و بی تفاوتی شما یک انسان بی  انگیزه را به تنبلی وامی دارد، آنقدر که شاید مجبور شوید هزینه های زندگی همسرتان را هم تامین کنید.

4.    ضامن من میشی
برخی از دختر خانم ها انقدر رمان های عاشقانه مطالعه می کنند یا فیلم های هالیوودی می بینند که به اصطلاح خودمان هنوز نه به داره و نه به بار و نه قلمی برکاغذ گشته، کادو های چند صد هزار تومانی می خرند و ضمانت نامه بانکی امضا می کنند. این افراد با وجود نیت های خالصشان در عمل در پی خریدن عشق اند. در حالی که کسی در کتاب ها نمی نویسد عشق خرید و فروش نمی شود.

5.    دسته چک داری
کسی که در صحبت های اولیه در پی پیدا کردن میزان حقوق و مزایای شماست یا پیگیر است دسته چک دارید یا نه قابل اتکا نیست.
چون معمولا بعد از این سوال ها در خواست ها هم آشکار می شود.


6.    بابات چقدر دوست داره؟
این طور افراد وقتی می گویی پدرم راننده آژانس یا کارمند است طوری خودشان را جمع می کنند که انگار تیرشان بد به سنگ خورد بعد هم وقتی تلفن می زنی ریجکت می کنند یا در دسترس نیستند.
اما اگر پدرت دکتر,مهندس یا کارخانه دار باشد چشمشان برق می زند.


7.    کارم بد گیر کرده

نیاز اورژانسی به پول در روزهای اولیه آشنایی کمی مشکوک است. به این جور آدم ها اعتماد نکنید.
اگر از این پول ها دادید با پولتان وداع کنید.

8.    صد برابرش رو جبران می کنم
این جمله را اگر از همسرتان شنیدید، شک کنید اما امیدتان را از دست ندهید. اما اگر فرد دیگری این حرف را زد...

9.    خودم برات خریدم

عزیزم اون سرویس طلایی که برات خریدم یادته بیار بفروشم به پول لازم دارم.خودم خریدم الانم بهش احتیاج دارم.
در این مورد هیچ حرفی ندارم که بزنم . آخه کسی هدیه ای که داده پس می گیره اونم با قلدری و طلبکارانه!!!

10.    برای عشق چکار می کنی
لطفا برای عشقمون فداکاری کن. این جمله ای است که جدیدا مد شده , آقایان نسل های قبل بیشتر از جمله مورد 9 استفاده می کردند.
لا اقل کمی مودبانه تره، خوشبختانه.


و اما حرف آخر...

هیچ دوست داشتنی بدون فدا کاری و از خود گذشتگی مفهوم پیدا نمی کند. بنابر این اگر مرد شما آنقدر مغرور و متکی به نفس است که به روش های بالا متکی نمی شود و از شما طلبکار نیست . پس لیاقت از خود گذشتگی را دارد و وظیفه شماست که به یاری اش بشتابید. پس قبل از اینکه مجبور به خواهش بشود و پیش از آنکه مجبور شود غرورش را بشکند خودتان پیش قدم شوید و پیشنهاد کمک کنید.

درضمن وقتی برای عشقت خرج می کنی اوج خودخواهی توست . بنا براین جایی برای منت گذاشتن نمی ماند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► طرح جالب کوکاکولا برای تصاحب هنگ کنگ
طرح ریاضت اقتصادی چه تاثیری بر اقتصاد می گذارد؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر