فرصت محدود خرید بیمه تکمیلی انفرادی در نوروز 1400

پنجشنبه ، 5 فروردين 1400 ، 09:54

 بیمه تکمیلی درمانی یکی از روش‌های دریافت خدمات بیمه‌ای است که همواره مورد استقبال بسیاری از بیمه‌گزارها قرار می‌گیرد. همانطور که از نام این بیمه پیداست، بیمه ‌تکمیلی در واقع در تکمیل بیمه اصلی فرد عمل کرده و کسانی که مایل هستند خدمات درمانی بیشتر با امکانات بالاتری را دریافت کنند، همواره اقدام به دریافت بیمه تکمیلی درمانی می‌کنند.

بیمه تامین اجتماعی یکی از اصلی‌ترین بیمه‌هایی است که تقریباً اکثر افراد جامعه از آن استفاده می‌کنند، اما مواردی که این نوع بیمه پوشش می‌دهد بسیار کم بوده و در مواردی مبلغ اندکی از هزینه‌های درمان فرد را جبران می‌کند. در همین راستا اشخاص به طرق مختلف تلاش می‌کنند تا با دریافت بیمه تکمیلی درمانی نوع و گستره خدمات درمانی که دریافت می‌کنند را افزایش داده و در نتیجه از مزایای این بیمه‌ها بهره‌مند شوند.

پوشش‌های کامل بیمه تکمیلی درمانی انفرادی ، مکمل بیمه تامین اجتماعی

بیمه تکمیلی درمانی دارای انواع مختلفی است که هر کدام از آن‌ها موارد متفاوتی را پوشش داده و در نتیجه بواسطه آن، هزینه متفاوتی نیز خواهند داشت. یکی از مهمترین انواع این نوع بیمه، بیمه تکمیلی درمانی انفرادی است. اما شما به عنوان بیمه‌گزار چقدر با این نوع بیمه آشنا هستید؟ آیا می‌دانید بیمه تکمیلی انفرادی چه مواردی را پوشش می‌دهد؟ آیا می‌دانید هر فرد برای دریافت این نوع بیمه هر ماه چه هزینه‌هایی را باید پرداخت کند؟ آیا بیمه تکمیلی انفرادی به این مفهوم است که تنها یک فرد می‌تواند خود را بیمه کند یا اینکه امکان بیمه افراد خانواده نیز وجود دارد؟

تنوع خدمات و نوع پوششی که این بیمه‌ها ارائه می‌دهند، با هم متفاوت است و در عین حال هزینه‌های متفاوتی نیز دارند. بنابراین به عنوان یک بیمه‌گزار در زمان انتخاب سردرگم می‌شویم، و نمی‌دانیم کدام یک از بیمه‌های تکمیلی درمانی انفرادی برای ما بهترین انتخاب خواهد بود.

بیمه تکمیلی انفرادی چه مواردی را پوشش می‌دهد؟

زمانی‌که قرار است یک نوع بیمه خاص را دریافت کنیم، به عنوان بیمه‌گزار باید با نوع خدمات و میزان پوشش آن بیمه در شرایط مختلف آشنا شویم. به عنوان مثال بیمه تامین اجتماعی هزینه‌های بستری بیمارستان یا عمل جراحی را تقبل نمی‌کند. به همین دلیل افراد برای اینکه بتوانند هزینه‌های این نوع از خدمات درمانی را کاهش دهند، اقدام به دریافت بیمه تکمیلی انفرادی، گروهی و خانوادگی می‌کنند.

بیمه تکمیلی درمانی گروهی توسط شرکت‌ها و سازمان‌ها و برای کارکنان دریافت می‌شود. بیشتر بیمه‌های درمان تکمیلی در این گروه جای می‌گیرند.کارفرما می‌تواند اعضای سازمان شامل کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی و حتی کارکنان بازنشسته خود را بیمه تکمیلی گروهی نماید؛ البته، تعداد این افراد باید از حدی فراتر رود و همه آن افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی با شماره کارگاهی آن سازمان باشند. اگر شخصی مایل باشد خدمات بیشتری را دریافت کند، می‌توانند از بیمه تکمیلی انفرادی استفاده کند. طرح نوین ارائه شده توسط شرکت های بیمه‌گر که نرخ و طرح های متعددی را برای دربرگرفتن نیازهای بیمه اشخاص شامل می شود و مناسب افرادی است که امکان تهیه بیمه درمان تکمیلی را تحت نظر ارگان یا سازمان خاصی به صورت گروهی ندارند.

حالا که هزینه بیشتری پرداخت می‌کنید باید با کلیه مواردی که بیمه تکمیلی انفرادی پوشش می‌دهد، آشنا شوید. آیا می‌دانید در چه شرایطی می‌توانید انتظار داشته باشید که بیمه تکمیلی انفرادی بتواند هزینه‌های درمان شما را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد؟

پوشش‌های بیمه تکمیلی انفرادی در اصل بر اساس نیاز شخص و نوع قراردادی که با شرکت بیمه‌گر بسته می‌شود تعیین شده و می‌تواند شامل مواردی چون هزینه‌های بستری بیمارستانی مانند عمل‌های جراحی تخصصی، هزینه‌های پاراکلینیکی گروه اول مانند سونوگرافی، ماموگرافی و انواع اسکن، هزینه‌های پاراکلینیکی گروه دوم شامل تست ورزش، تست آلرژی و تست تنفسی، هزینه‌های پاراکلینیکی گروه سوم شامل شکستگی و دررفتگی و یا گچگیری، هزینه‌های جراحی‌های مجاز سرپایی، هزینه‌های مربوط به آمبولانس شهری و بین‌ شهری، هزینه‌های برخی خدمات آزمایشگاهی، هزینه‌های زایمان، هزینه‌‌های عیوب انکساری چشم، هزینه‌های درمان نازایی و ناباروری و در نهایت هزینه‌های دندانپزشکی، ویزیت پزشک و دارو باشد.

شما به عنوان بیمه‌گزار می‌توانید نوع و تعداد پوشش بیمه‌ای که لازم دارید را درخواست دهید. فقط توجه کنید که هر پوشش بیمه که به پکیج بیمه تکمیلی انفرادی شما اضافه می‌شود هزینه‌ای را در بر خواهد داشت. اما نگران این مسئله نباشید، چرا که اگر در شرایط درمان قرار گیرید، بیمه تکمیلی درمانی انفرادی مبلغ قابل توجهی از هزینه‌های درمان شما را جبران خواهد کرد. در برخی موارد حتی کل هزینه‌های درمان توسط شرکت بیمه پرداخت خواهد شد.

دلیل خرید بیمه درمان تکمیلی انفرادی

چطور باید هزینه‌ بیمه تکمیلی انفرادی را محاسبه کنیم؟

شما به عنوان بیمه‌گزار به تنهایی نمی‌توانید هزینه بیمه تکمیلی انفرادی خود را محاسبه کنید. چرا که بسته به شرایط و نوع مواردی که مایل هستید بیمه تکمیلی انفرادی آن‌ها را پوشش دهد، هزینه‌ای که باید پرداخت کنید با شرایط و نوع پوشش شخصی دیگر کاملاً متفاوت خواهد بود. بنابراین بهترین راهکار این است که تلاش کنید ابتدا نوع خدماتی را که نیاز دارید مشخص کرده و در نهایت با یک شرکت بیمه‌گر مذاکره کنید.

آیا برای دریافت بیمه تکمیلی انفرادی باید به صورت حضوری مراجعه کنیم؟

همانطور که می‌دانید در حال حاضر شرکت‌های مختلفی به عنوان سایت‌های فروش بیمه گروهی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها طرف قرارداد با شرکت‌های بیمه‌ای متفاوتی هستند. هر کدام از این شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا با ارائه خدمات متفاوت، درصد تخفیف‌های قابل توجه و از طرفی گسترش سبد محصولات خود، همواره مشتریان را به سمت خود جذب کنند. بنابراین خرید آنلاین بیمه تکمیلی انفرادی این فرصت را برای شما فراهم می‌کند تا با هزینه کمتر و در فاصله زمانی کوتاهتری بیمه مورد نظر خود را خریداری کنید.

در میان شرکت‌ها و سایت‌های مختلفی که برای تدوین این مقاله بررسی کردیم، به این نتیجه رسیدیم که شرکت "بیمه دات کام" توانسته با طرف قرارداد شدن با شرکت‌های معتبر بیمه‌گر در ایران، سبد محصولات بسیار مناسبی را فراهم کند. به این صورت که شما به عنوان بیمه‌گزار علاوه‌بر بیمه تکمیلی انفرادی می‌توانید انواع دیگر بیمه مانند بیمه خودرو، بیمه مسئولیت، بیمه اموال و بیمه اشخاص را دریافت کنید.

برای خرید و استعلام بیمه تکمیلی انفرادی به لینک زیر مراجعه نمایید:

bimeh.com/health

از طرفی امکان استعلام هر نوع بیمه‌ای که مایل باشید فراهم شده، به این صورت که با ورود به صفحه بیمه تکمیلی درمانی می‌توانید با ورود یکسری اطلاعات اولیه، استعلام قیمت بگیرید.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از هر اقدامی و عقد قرارداد با شرکت‌های مختلف بیمه‌گر، به جای اینکه وقت و انرژی خود را صرف جستجوی سایت‌های مختلف کنید یا حضوراً به شرکت‌های بیمه‌گر مراجعه کنید، وارد سایت بیمه دات کام(bimeh.com)  شده و بخش بیمه تکمیلی این سایت را بررسی کنید. در صفحه استعلام حتی می‌توانید فیلتر‌هایی را اعمال کنید که بنا بر نیاز شما، نوع بیمه مناسب را پیشنهاد می‌دهند. بنابراین در این شرایط می‌توانید بهترین نوع بیمه تکمیلی انفرادی با مناسب‌ترین هزینه را از بهترین شرکت طرف قرارداد دریافت کنید و به این ترتیب مطمئن خواهید بود که در آینده و در صورت نیاز به راحتی می‌توانید از خدمات عالی بیمه‌ای که دریافت کرده‌اید، بهره‌مند شوید.

برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید از طریق درگاه‌های زیر با بیمه دات کام در ارتباط باشید:

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان فرهنگ، خیابان سرو شرقی،‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶

کدپستی: 1998653740

پست الکترونیک: آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید

شماره تماس: 4372-021

► بهترین قیمت ایکس ویژن در بازار امروز
بهترین دانشگاه های ترکیه ◄

مطالب مرتبط
بنر