تست کرونای فوری پاسخگویی ۱۲ ساعته

شنبه ، 28 فروردين 1400 ، 11:52

وقتی بیش از یک سال است که با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم، دیگر نام این میهمان نامیمون را به خوبی می‌شناسیم و با آسیب‌های جدی و حتی کشنده آن آشنا هستیم. برای تشخیص ابتلا یا عدم ابتلا به این ویروس، انجام تست کرونا در منزل زعفرانیه ضروری بوده و علائم بالینی هیچگونه ارزش تشخیصی ندارند. با توجه به اینکه جواب منفی تست کرونا برای انجام بسیاری از کارها لازم و ضروری است، لذا عده زیادی هستند که نیاز دارند به سرعت آزمایش دهند و خیلی سریع هم از جواب آزمایش خود مطلع شوند تا تکلیف خود را بدانند. مثلا در صورت داشتن علائم خاصی، در اختیار داشتن جواب منفی آزمایش کرونا برای کارمند یک اداره الزامی است تا بتواند طبق روال سر کار خود حاضر شود؛ یا در سفرهای خارجی پاسخ منفی از تست کرونا لازم و ضروری است.

تست کرونا دادن تا چه حد ضرورت دارد؟

با توجه به اینکه ویروس منحوس کرونا به شدت می‌تواند تهدیدکننده جان و کشنده باشد، لذا اینکه بدانیم به این ویروس مبتلا هستیم یا نه، اهمیت بسیار زیادی دارد. چنانچه با نشانه یا علامت خاصی روبه‌رو هستید، حتما باید تست بدهید تا ابتدا فرضیه ابتلا به کرونا رد شود و اقدامات درمانی متناسب با حال شما انجام شود. در ابتدای شیوع ویروس کرونا تست دادن برای همه اجباری و الزامی نبود. در واقع با مشاهده اندک نشانه‌هایی از ابتلا به کرونا، خانه نشینی، رعایت یک رژیم غذایی مقوی و مایع و رعایت سفت و سخت موازین بهداشتی و پزشکی کفایت می‌کرد؛ اما با جهش این ویروس و ظهور ویروس کرونای انگلیسی، حتی کمترین و کوچکترین نشانه‌ها نیز اهمیت دارند و باید جدی گرفته شوند. لذا در صورتی که اندک نشانه‌ای از بی‌حالی، اسهال و استفراغ، گلودرد، سردرد، تنگی نفس، تب و به طور کلی علائم بسیار شایع و کمتر شایع کرونا را در خود مشاهده کردید، حتما به پزشک مراجعه کنید و آزمایش بدهید.


تست کرونا در محل چگونه انجام می‌شود؟

برای انجام تست کرونا در محل تنها کافی است که در سایت هوم‌کا درخواست خود را ثبت کنید؛ ثبت درخواست هم از طریق تماس تلفنی و هم از سایت امکانپذیر است. هوم‌کا مجموعه پزشکی، مراقبتی و درمانی است که در بستر شفایت و اعتبار طیف وسیعی از اینگونه خدمات را ارائه می‌دهد. برای انجام تست کرونا در منزل و محل کار شما محدودیتی وجود ندارد. در واقع در هر جایی از پایتخت یا کلانشهر کرج که ساکن باشید، می‌توانید از این خدمات استفاده کنید.

انجام تست کرونا در منزل چه فایده‌ای دارد؟

با توجه به اینکه در دوران همه‌گیری کرونا یکی از اولین توصیه‌ها به همه افراد خانه‌نشینی و دوری‌گزینی اجتماعی است، لذا اگر به شکلی معتبر و قابل اطمینان این امکان وجود داشته باشد که تست کرونا در محیطی غیر از آزمایشگاه‌های شلوغ، در فضای بسته و در ازدحام انجام شود، امتیاز بزرگی است و می‌تواند در پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس بسیار موثر باشد. بسیاری از افراد در حالت عادی نیز نمی‌توانند به راحتی به آزمایشگاه‌ها مراجعه کنند و آزمایش بدهند؛ برای مثال افراد با معلولیت‌های مختلف ذهنی و جسمی، سالخوردگان و سالمندان، افراد با بیماری‌های زمینه‌ای و حتی خانم‌های باردار اگر بتوانند در منزل و محل تست بدهند، بهتر می‌توانند از ابتلا به کرونا ویروس پیشگیری کنند. پس مهمترین فایده و مزیت انجام تست کرونا در محل و منزل این است که اصل پیشگیری از ابتلا به این ویروس را به تمامی رعایت می‌کند. همه ساکنان تهران و کرج این فرصت طلایی را دارند که از خدمات تست کرونا در محل و منزل استفاده کنند. مثلا تست کرونا در منزل شرق تهران یک نمونه از خدماتی است که مجموعه هوم‌کا برای ساکنان شرق تهران تدارک دیده است. سایر مناطق در تهران و کرج نیز این فرصت و امتیاز طلایی و ویژه را دارند.

خطر ویروس کرونا چقدر جدی است؟

متاسفانه بسیاری از افراد هنوز آنطور که باید و شاید، کرونا را جدی نگرفته‌اند. آنها تصور می‌کنند که چون به این ویروس مبتلا نشده‌اند، خطری در کیمن‌شان نیست و کرونایی وجود ندارد. این در حالی است که پس از پایان سفرهای نوروزی احتمال خیز چهارم کرونا ویروس در کشور و بالا رفتن آمار ابتلا و مرگ و میر بسیار جدی و البته واقعی است. کرونا آنقدر جدی است که می‌تواند به سادگی نوشیدن یک لیوان آب مرگ را جانشینی زندگی کند؛ آنقدر واقعی است که به راحتی می‌تواند نفس را بند بیاورد و نعمت تنفس را آدمی سلب کند؛ آنقدر شایع است که حتی ممکن است با یک بار مراجعه به سوپرمارکت محل شما را اسیر خود کند و آنقدر قوی و قدرتمند است که می‌تواند لحظه به لحظه به شمار قربانیان خود اضافه کند.


بنابراین اینکه تصور کنید کرونایی وجود ندارد یا نمی‌تواند خطرناک و کشنده باشد، تنها یک خیال واهی است. البته ای کاش که اینطور بود و مانند یک سرماخوردگی و آنفلوآنزای ساده بعد از سرایت و ابتلا، به سادگی درمان میشد، اما واقعیت امر این است که کرونای بی رحم قربانیان خود را از میان همه اقشار جامعه انتخاب می‌کند و چنانچه در جدال با سیستم ایمنی بدن پیروز شود، زندگی را می‌گیرد و مرگ را می‌دهد. پس رعایت اصول همه جانبه بهداشتی و امنیتی برای مبتلا نشدن به این ویروس منحوس اهمیت فوق‌العاده زیادی دارد.

تست کرونا در منزل با هوم کا

واقعیت این است که بخواهیم یا نخواهیم باید با کرونا زندگی کنیم. برای مبارزه با این میهمان نامیمون و ناخوانده باید موازین بهداشتی را رعایت کنیم و در صورت مشاهده کمترین نشانه‌هایی از ابتلا به کرونا، حتما تست کرونا در محل بدهیم. مجموعه هوم‌کا در کنار شماست تا مسیر آزمایش دادن را برایتان سهل و ساده کند. هوم‌کا کمک می‌کند تا بدون مراجعه به آزمایشگاه، آزمایش بدهید و از سلامتی خود اطلاع پیدا کنید. توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت هوم‌کا به آدرس www.homeca.ir سر بزنید یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید.


► نقشه بازار بورس چیست؟
تخفیفات ویژه و جوایز ۱۵ میلیارد ریالی افق کوروش در جشنواره «ماه مبارک» ◄

مطالب مرتبط
بنر