استفاده از خدمات کارت به کارت، موجودی کارت و انتقال وجه با اپلیکیشن تاپ

پنجشنبه ، 2 ارديبهشت 1400 ، 08:23

استفاده از خدمات کارت به کارت و انتقال وجه از جمله بهترین مزیت‌هایی بود که دنیای دیجیتال برای ما به ارمغان آورد. با ظهور قابلیت‌های پرداخت و انتقال پول از طریق تلفن همراه، در عمل فناوری مزیت صرفه‌جویی در زمان و سریع‌تر شدن تراکنش‌های انتقال وجه را برای کاربران فراهم کرد. یکی از اپلیکیشن‌های پرداخت جامع که امکانات متمایزی را برای مخاطبان خود ارائه می‌دهد، اپلیکیشن تاپ است که در ادامه خدمات آن را معرفی می‌کنیم.

رویای استفاده از خدمات آنلاین روی تلفن همراه

اما کم‌کم با آنلاین شدن خدمات بانکی، امکانات آن در دستگاه‌های تلفن همراه نیز فراهم شد و پس از آن دیگر کاربران می‌توانستند تنها با در دست داشتن یک تلفن هوشمند پرداخت الکترونیک را انجام دهند.

این کار صرفه‌جویی زیادی در زمان کاربران به وجود می‌آورد و در این حالت، شما می‌توانید از هر نقطه و تنها با یک دستگاه تلفن همراه عملیات کارت به کارت را انجام دهید.

این موضوع برای هر کاربری جذاب است؛ بله با نصب یک اپلیکیشن مانند تاپ دیگر نیازی به مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز وجود ندارد. همچنین، قابلیتی به نام انجام سریع تراکنش و مدیریت دقیق روی آن‌ها از طریق تاپ امکان‌پذیر است.

البته نکته مهم‌تری نیز وجود دارد. شاید در مکانی حضور داشته باشید که خودپردازی در آن وجود ندارد. با این حال، حتما در صورت نیاز به کارت به کارت یا انتقال وجه به مشکل بر خواهید خورد. اما با اپلیکیشن تاپ دیگر این نگرانی وجود ندارد؛ چرا که در دست داشتن اطلاعات یکی از کارت‌های بانکی‌تان کافی است تا بتوانید عملیات انتقال پول به هر کارتی را انجام دهید.

سرعت، دقت و امنیت پرداخت با اپلیکیشن تاپ

امروزه با وجود ابزارهایی مانند اپلیکیشن تاپ مواردی مانند کارت به کارت بانکی و گرفتن موجودی از کارت‌های عضو شتاب به امری آسان تبدیل شده است. بسیاری از کاربران هستند که در شرایط مختلف نیاز به انتقال وجه آنی به کارت‌های دیگر دارند.

شاید نیاز باشد این انتقال وجه در همان لحظه و بدون تلف کردن زمان انجام بپذیرد. بنابراین در این صورت بهترین گزینه یک تلفن هوشمند و اپلیکیشن تاپ خواهد بود.

اما، تنها مزیت دسترسی سریع و آنی به خدمات انتقال در اپلیکیشن تاپ مورد توجه ما نیست. در این بین، باید به مزیتی مانند مدیریت انتقال‌ها و گزارش‌گیری از آن‌ها نیز توجه کنیم.
در صورتی که روزانه چندین عملیات کارت به کارت از طریق اپلیکیشن تاپ انجام دهید، حتما نیاز به گزارش‌های آن نیز خواهید داشت. همه این‌ها تنها در یک اپلیکیشن به نام تاپ در دسترس است که خدمات انتقال پول و موجودی کارت جزء قابلیت‌های آن است.

چطور از خدمات کارت به کارت و موجودی در اپلیکیشن تاپ استفاده کنیم؟

در ابتدا باید گفت نیاز است تا اپلیکیشن تاپ را از گوگل پلی یا استور های معتبر مانند کافه بازار، مایکت و .... دریافت کنید. البته در صورتی که به آن دسترسی نداشته باشید، روش آسانتری نیز در اختیارتان قرار دارد. این روش مراجعه به وب‌سایت تاپ به نشانی top.ir است که بستری جامع و کامل برای اطلاع از خدمات تاپ و دریافت اپلیکیشن آن است.
در این جا شاید نیاز داشته باشید تا از راهنمای استفاده از اپلیکیشن نیز استفاده کنید. در این صورت نیز، سایت اینترنتی تاپ گزینه‌ای بی‌نظیر برای دسترسی به راهنمای کامل اپلیکیشن است.

در صورتی که بخواهید تنها در یک دستگاه قابل حمل از مزیت‌های مهمی مانند کارت به کارت و دریافت موجودی استفاده کنید، نیاز به یک کارت عضو شبکه شتاب خواهید داشت. البته باید قبلا رمز پویا این کارت فعال شده باشد.


کار تمام است؛ پس از این می‌توانید با ورود به اپلیکیشن و مراجعه به قسمت کارت به کارت یا دریافت موجودی، تنها در چند ثانیه وجه مورد نظر را انتقال دهید یا موجودی را دریافت کنید. مهم‌تر از این، حتی می‌توانید پس از انتقال وجه از گزارش‌های آن نیز یک نسخه پشتیبان بگیرید.

در این بین، ممکن است فردی که وجه مورد نظر را دریافت می‌کند، نیاز به گزارش انتقال داشته باشد. در این صورت نیز می‌توانید به راحتی و تنها با استفاده از گزینه اشتراک، گزارش آن را به وی ارسال کنید.

امنیت پرداخت با خدمات کامل اپلیکیشن تاپ

خدمات کارت به کارت و دریافت موجودی که بخشی از خدمات اپلیکیشن تاپ است، تقریبا از اکثر بانک‌ها پشتیبانی می‌کند و برای این کار نیاز به یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب است. همچنین، خدمات تاپ قابلیتی است که توسط شرکت تابان آتی‌پرداز فراهم شده است که زیرمجموعه بانک پارسیان فعالیت می‌کند. باید گفت، تمامی تراکنش‌های این اپلیکیشن توسط بانک مرکزی ایران و شرکت شاپرک نظارت می‌شوند و امنیت آن تایید شده است.

► مزیت استفاده از شیشه در ساختمان
نقشه بازار بورس چیست؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر