توصیه اینستاگرامی مدیرعامل بانک کشاورزی درباره خدمات غیرحضوری بانک ها

سه شنبه ، 13 اسفند 1398 ، 15:01
روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در صفحه اینستاگرام خود توصیه هایی را درباره استفاده مشتریان از خدمات غیرحضوری و الکترونیکی بانکی و کاهش مراجعه حضوری به شعب در شرایط شیوع ویروس کرونا ارائه داد.

به گزارش بانکی به نقل ازروابط عمومی بانک کشاورزی، خدارحمی در این متن اظهار امیدواری کرد مشتریان بانک ها با استفاده بیشتر از خدمات غیر حضوری بانک ها و مراجعه کمتر به شعب بانک ، به جلوگیری از شیوع بیشتر آلودگی ویروسی کمک کنند.

در پی، متن نوشته اینستاگرامی مدیرعامل بانک کشاورزی را مشاهده می فرمایید:

 « این روزها هموطنان ما همپا با جامعه جهانی در حال مقابله با ویروس مرموز و خطرناک کرونا هستند.شیوع این ویروس، زندگی روزمره و ارتباطات و کسب و کار مردم را دشوار ساخته و موجب بیماری و از دست رفتن تعدادی از عزیزان ما شده است. شیوع این ویروس مرموز و خطرناک و اضطراب و نگرانی های ناشی از آن ، در کنار شلوغی شعب وحجم زیاد کاردر ماه پایانی سال ، شرایط طاقت فرسایی برای همکاران شاغل در شعب بانک ها به وجود آورده است .

دردناک تر این که تا امروز چهار نفر از همکاران شعب بانک ها به خاطر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته اند و این نشان ازفعالیت موثر همکاران ما در متن جامعه و حضور فعال آنان در رسیدگی به امور مردم است.

برای همه عزیزانی که بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند از درگاه خداوند متعال، آرامش و آمرزش طلب می کنیم و امیدواریم خدای بزرگ به همه ما توان و استقامت لازم برای مقابله با این ویروس عطا کند.

خوشبختانه هم برای پیشگیری از گسترش ویروس اقداماتی انجام و هم برای کاهش مراجعه به شعب تدابیری اتخاذ شده اما مهم ترین عامل ، هوشیاری عمومی و عزم و اراده همگانی برای کنترل اوضاع است . همکاران ما در روزهای اخیر با رعایت موازین بهداشت فردی و ضدعفونی ابزارها و محیط های کاری ، جدیت خود را در این زمینه نشان داده اند.

امیدواریم مشتریان عزیز بانک ها با استفاده بیشتر از خدمات غیر حضوری بانک ها و مراجعه کمتر به شعب بانک، به جلوگیری از شیوع بیشتر آلودگی ویروسی کمک کنند. خدای بزرگ همه ما را در غلبه بر این مشکل جهانی کمک کند. ان شاالله»


► فعال‌سازی رمز دوم پویا غیرحضوری است
سرویس‌های ویژه دارندگان مسکن‌کارت اپلیکیشن «پرنا» ◄

مطالب مرتبط
بنر