دعوت مشتریان به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی

دوشنبه ، 26 خرداد 1399 ، 13:13
بانک اقتصادنوين با اوج گرفتن دوباره شيوع ويروس کرونا در برخي استان‌هاي کشور، مشتريان را به استفاده از خدمات بانکداري الکترونيکي و پرهيز از مراجعه حضوري به شعب دعوت کرد.

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در راستاي صيانت از سلامت مشتريان و همچنين براي كمك به قطع زنجيره انتقال ويروس، زيرساخت‌هاي لازم براي استفاده مشتريان از

سامانه‌هاي غيرحضوري فراهم است و مشتريان اين بانک مي‌توانند با مراجعه به وب‌‌سايت بانک به آدرس www.enbank.ir و بهره‌مندي از خدمات اينترنت‌بانک، اينترنت‌بانک همراه، سامانه همراه‌نوين، اپليکيشن رمز‌ساز ارس و ... بيشتر خدمات مورد نياز خود را به ‌صورت غيرحضوري دريافت کنند.

عمليات انتقال وجه، پرداخت قبوض، دريافت صورت‌‌حساب و موجودي، دريافت شماره شبا، خريد شارژ، مديريت چک و دسته‌‌ چک، نمايش چک‌‏هاي واگذار شده به سپرده، دريافت رمز دوم پويا و پرداخت و مشاهده اقساط تسهيلات در سامانه اينترنت‌بانک و اپليکيشن همراه‌ نوين به سهولت براي مشتريان محترم قابل انجام است.

تلفن‌بانک اقتصادنوين نيز با شماره 84292 خدماتي مانند دريافت موجودي و سه گردش آخر کارت و سپرده، دريافت صورت‌‌حساب، پرداخت قبوض، مسدود کردن کارت و دريافت شماره شبا را به مشتريان گرامي ارائه مي‌دهد.

همچنين مشتريان حقوقي اين بانک مي‌توانند از خدمات مديريت انتقال وجه سپرده‌هاي حقوقي (کارپوشه) همراه ‌نوين که به‌ تازگي در اين اپليکيشن فراهم ‌شده است، بهره‌مند شوند.

علاوه بر خدمات ياد شده، کارشناسان مرکز ارتباط با مشتريان بانک اقتصادنوين به شماره 48031000 – 021 به ‌صورت 24 ساعته در تمامي ايام هفته پاسخگوي سوالات و ابهامات مشتريان ارجمند هستند.
   


► فعالسازی اینترنت بانک دی بدون مراجعه به شعبه
راه‌اندازی زیرساخت امضای دیجیتال کارت هوشمند ملی در بانک مسکن ◄

مطالب مرتبط
بنر