رونمایی از نسخه جدید موبایل بانک

سه شنبه ، 9 شهریور 1400 ، 17:36

به منظور توسعه  و بهبود خدمات بانکداری الکترونیکی و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، نسخه جدید سامانه همراه بانک رفاه کارگران مبتنی بر وب (PWA)  این بانک راه اندازی شد.

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در نسخه جدید مشتریان می توانند خدمات زیر را دریافت کنند: 

الف- خدمت چک های صیادی(پیچک):

• ثبت چک: کاربران سامانه مذکور می توانند؛ با استفاده از منوی "چک صیادی← ثبت چک" و با ورود شناسه صیادی چک و انتخاب نام ذی نفع آن، نسبت به ثبت چک اقدام کنند.

• انتقال چک صیادی: امکان انتقال چک به غیر، از طریق منوی "چک صیادی ← انتقال چک" و با ورود شناسه صیادی چک و انتخاب نام ذی نفع آن فراهم شده است.

• تایید چک صیادی: کاربران سامانه یاد شده می توانند از طریق منوی "چک صیادی ← تایید چک " و با ورود شناسه صیادی چک مورد نظر، نسبت به تایید آن اقدام کنند.

• استعلام چک توسط دارنده: کاربران این سامانه می توانند از طریق منوی "چک صیادی ← استعلام چک صیادی توسط دارنده" و با ورود شناسه صیادی چک نسبت به استعلام چک ثبت شده به نام خود اقدام کنند.

• استعلام چک توسط صادر کننده: کاربران سامانه مذکور می توانند از طریق منوی "چک صیادی ←استعلام چک صیادی توسط صادر کننده" و با ورود شناسه صیادی چک نسبت به استعلام چک اقدام کنند.

ب-ثبت نام و بازنشانی رمز همراه بانک یا PWA :

کاربران این سامانه می توانند با استفاده از منوی "ثبت نام آنلاین/ فراموشی رمز" در صفحه ورود به سامانه موبایل بانک و با ورود اطلاعات کارت و شماره موبایل خود نسبت به فعال سازی سامانه موبایل بانک و یا تغییر نام کاربری، رمز عبور اول و دوم خود بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب، اقدام کنند.

ج-تغییر تصویر پس زمینه کارت :

در این نسخه، تصویر پس زمینه کارت های مشتری، مطابق با شِمای فیزیکی رفاه کارت تغییر کرده است.

شایان ذکر است، آیکون برنامه و آرم بانک در سامانه مذکور بر اساس طرح آرم جدید اصلاح شده است که برای مشاهده آیکون جدید، کاربران باید مجدداً نسبت به اضافه کردن سامانه همراه بانک مبتنی بر وب  (PWA) به صفحه اصلی تلفن همراه خود اقدام کنند.


► به‌روز رسانی سامانه‌های خدماتی بانک پاسارگاد
دریافت صورتحساب بانک صادرات ◄

مطالب مرتبط
بنر