راهنمای استفاده از همراه بانک صادرات

يكشنبه ، 17 ارديبهشت 1402 ، 15:48
نسخه جدید همراه بانک صادرات، امکانات و ویژگی‌هایی دارد که پیش از استفاده از آن، باید بدانید.

به گزارش اخباربانک، اولین قدم برای فعالسازی برنامه همراه بانک صادرات دانلود آن از سایت این بانک یا کافه بازار است. بعد از دانلود و نصب نسخه جدید باید به یکی از شعبه‌های بانک صادرات برای فعال کردن آن بروید. بعد از گرفتن رمز عبور و نام کاربری مراحل نحوه فعالسازی همراه بانک به پایان رسیده و کار دیگری برای استفاده از امکانات آن ندارید. برای دفعات بعد هم می‌توانید رمز عبور دیگری برای برنامه‌تان انتخاب و آن را تغییر دهید.


البته ورود به همراه بانک صادرات از دو طریق امکانپذیر است؛ ورود با رمز عبور و اثر انگشت. توضیح رمز عبور و نام کاربری را که گفتیم؛ اما به جز ورود با رمز عبور، می‌توانید گزینه ورود با اثر انگشت را هم انتخاب کنید. فراموش نکنید حتی در صورت تایید ورود با اثر انگشت، بعد از هر بار وارد شدن به برنامه، پیامکی به گوشی شما ارسال می‌شود.


همراه بانک صادرات برای آندروید و آیفون

اگر صاحب گوشی آیفون هستید هم جای نگرانی نیست؛ همراه بانک صادرات آیفون هم برای گوشی‌های با سیستم عامل آی او اس برایتان وجود دارد. پس اگر گوشی آندروید یا آی او اس دارید، فرقی نمی‌کند؛ کافی است نسخه قابل نصب برای گوشی موبایلتان را از سایت بانک صادرات یا باقی بازارهای اپلیکیشن دانلود و نصب کنید.


خدمات همراه بانک صادرات

اولین مزیت همراه بانک صادرات در صفحه اول این برنامه خودش را نشان می‌دهد؛ تمام حساب‌های بانکی‌تان در همان صفحه اول به شما نمایش داده می‌شود و امکان انتخاب هر کدام از این حساب‌ها را دارید. موجودی قابل برداشت بانک صادرات هم با فونت درشت در همان صفحه اول برای اطلاع از آخرین موجودی حساب به چشم می‌خورد.


صفحه دوم همراه بانک آخرین تراکنش‌های بانکی را به شما نشان می‌دهد و امکان دیدن 10 گردش حساب آخر را خواهید داشت. برای دیدن گردش حساب‌های بیشتر هم امکان زمانبندی و انتخاب بازه زمانی وجود دارد.


محاسبه شبا، غیرفعالسازی رمز دوم ایستای کارت و امکان فرستادن رمز پویا به گوشی فردی دیگر ( اگر کسی غیر از خودتان به خودپرداز برود و قصد گرفتن پول با کارت شما را داشته باشد) و فعالسازی و غیرفعالسازی رمز پویا هم از دیگر خدمات همراه بانک جدید است.

خدمات دیگر

انتقال وجه

دستور پرداخت

پرداخت قبوض

خدمات کارت

خدمات حساب

سوابق تسهیلات (پرداخت اقساط تسهیلات خود و دیگران)

شعبه یاب

پرداخت‌های خاص

خرید شارژ

نرخ ارز

اعلام تراکنشهای معوقه

صفحه اول

► بزرگترین ریسک مدیریت نشده در فین تک
خرید از سایت‌های خارجی با ویزاکارت و مسترکارت ◄

مطالب مرتبط
بنر