ارزهای دیجیتال به سرعت در حال رشد! عقب نمانید!

دوشنبه ، 15 شهریور 1400 ، 19:25
روند صعودی بازار رمزارزها از 3 سپتامبر همچنان ادامه دارد، افزایش قیمت در کل بازار باعث افزایش قیمت اکثر آلت کوین‌ها و این افزایش قیمت باعث شد تا سطوح مقاومت بیت کوین و اتریوم در 51000 و 4000 دلار بعد از چند ماه شکسته شود.


در حال حاضر هیچ نشانه‌ای در بازار آلت کوین از کند شدن روند افزایش قیمت آلت کوین‌ها وجود ندارد و چندین آلت کوین در روز جمعه بیش از 30 درصد افزایش قیمت داشتند.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که بهترین عملکرد 24 ساعت گذشته برای رمزارزهای پالی مث (POLY)، Bitcoin Cash ABC (BCHA) و XYO Network بوده است.


رالی پالی مث (Polymath) به خاطر راه‌اندازی شبکه اصلی Polymesh

Polymath یک پروژه مبتنی بر اتریوم است که بر مدیریت دارایی‌های رمزارزی تمرکز دارد.


داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که پس از رسیدن قیمت رمزارز پالی مث به پایین‌ترین سطح خود یعنی 0.345 دلار در 1 سپتامبر، قیمت POLY با افزایش 56 درصدی روزانه، به 0.54 دلار در 3 سپتامبر رسید و حجم معاملات 24 ساعته آن 2040 درصد افزایش یافت.

Bitcoin Cash ABC به eCash تغییر نام داد

Bitcoin Cash ABC، که قبلاً به عنوان Bitcoin Cash (BCH) شناخته می‌شد، اخیراً نام خود را به eCash (XEC) تغییر داد.


 VORTECS ™ Score (یک معیار اختصاصی در کوین تلگراف است)، این معیار یک مقایسه الگوریتمی از شرایط تاریخی و فعلی بازار انجام می‌دهد که از ترکیبی از داده‌ها از جمله احساسات بازار، حجم معاملات، تغییرات قیمت و نظرات توییتر به دست می‌آید.

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می‌شود، امتیاز VORTECS برای بیت کوین کش در 29 آگوست به منطقه سبز صعود کرد و در 30 آگوست، به اوج 81 رسید و حدود 74 ساعت بعد قیمت آن حدود 78 درصد افزایش یافت.


شبکه XYO از یک همکاری جدید سود می‌برد

شبکه XYO یک شبکه غیرمتمرکز از دستگاه‌ها است که به طور ناشناس داده‌های جغرافیایی را جمع‌آوری و تأیید می‌کند و آنها را در بلاک چین XYO ثبت می‌کند.


طبق داده‌های Cointelegraph Markets Pro، شرایط بازار برای XYO مدتی مطلوب بوده است.

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می‌شود، امتیاز VORTECS برای XYO در 1 سپتامبر شروع به افزایش کرد و حدود هفت ساعت قبل از اینکه قیمت آن تا روز بعد 285 درصد افزایش پیدا کند، به بالاترین سطح 77 رسید.

منبع: رمزارز نیوز


► آدرس‌ بیت کوین و اتریوم به پروفایل توییتر اضافه شد!
نحوه لیست شدن ارزهای دیجیتال جدید در صرافی ها | چگونه باخبر شویم؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر