هنگام خریدهای اینترنتی حتما کالا را رویت کنید

دوشنبه ، 29 ارديبهشت 1399 ، 14:35
رئیس پلیس فتا اصفهان گفت: فردی که به جای ارسال یک کنسول بازی یک شلوار کهنه برای سفارش دهنده خود ارسال کرده بود توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش بانکی به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس فتا: سرهنگ سید مصطفی مرتضوی رئيس پليس فتا اصفهان در تشریح این خبر گفت: در پی شكايت يكی از شهروندان مبنی بر اينكه با خريد اينترنتی يك دستگاه کنسول بازی برای او يك شلوار كهنه ارسال شده است بررسی موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

سرهنگ مرتضوی در اين رابطه گفت: شاكی مدعی بود با مشاهده تبليغ فروش دستگاه پی اس چهار در فضای مجازی مبلغ 10 ميليون ريال بابت پیش پرداخت آن دستگاه به حساب فروشنده واريز كردم اما پس از مدتی وقتی مامور پست جعبه را آورد و درب آن را باز كردم فقط یک شلوار كهنه داخل آن بود و فروشنده نيز ديگر تلفن خود را جوابگو نبود.

وي افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی در فضای مجازی متهم به هويت (رضا.ک ) 35 ساله شناسايی و به این پليس  فراخوانده شد.

اين مقام مسئول عنوان داشت: متهم در مواجهه با مدارك و مستندات پليسی صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کرد و انگيزه خود را سودجويی عنوان داشت.

رئيس پليس فتا اصفهان به شهروندان توصیه کرد : در هنگام خريدهای اينترنتی تا زماني كه كالا را مشاهده نكرده‌ايد و از مرقوبيت آن اطمينان حاصل نكرده‌ايد پولی بابت آن پرداخت نكنيد و همچنين فقط از سايت‌های مجاز داخلی و دارای نماد اعتماد الكترونيك خريد انجام دهيد.


► مراقب اسکناس و ایران چک های جعلی باشید
کلاهبرداری میلیاردی با ارائه رسید بانکی جعلی اینترنتی ◄

مطالب مرتبط
بنر