سرقت بیش از 2 هزار دلار ارز دیجیتال از کیف پول یک شهروند شیروانی

چهارشنبه ، 27 بهمن 1400 ، 11:10

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی از دستگیری فردی که اقدام به سرقت 2 هزار و 700 دلار ارز دیجیتال از کیف پول الکترونیکی یک شهروند شیروانی کرده بود، خبر داد. 


پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا : سرهنگ"یوسف شاکری" رئیس پلیس فتا خراسان شمالی با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه کیف پول الکترونیکی وی مورد سرقت قرار گرفته، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارشناسان ما در پلیس فتا استان خراسان شمالی قرار گرفت.


وی با اشاره به اینکه با همکاری های مالباخته و همچنین سرعت عمل و تیز هوشی کارشناسان فرد مورد نظر شناسایی شد، افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که سارق دوست مالباخته بود و با توجه به اعتمادی که مالباخته به وی داشت رمز کیف پول الکترونیکی خود را در اختیار این فرد قرار داده که این اعتماد بی جا این سرقت را رقم زده است.


رئیس پلیس فتا استان با بیان اینکه متهم با تلاش بی وقفه کارشناسان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، تصریح کرد: متهم در مواجه با اسناد و مدارک موجود به سرقت 2 هزار و 700 دلار ارز دیجیتال از کیف پول الکترونیکی این شهروند اعتراف و در نهایت بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.


سرهنگ شاکری با بیان اینکه افرادی که در حوزه خرید و فروش ارز های دیجیتال بدون اطلاعات کافی فعالیت می کنند، بیشتر مورد کلاهبرداری قرار خواهند گرفت، یاد اور شد: شهروندان عزیز در صورت بروز مشکل و یا مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا یا با شماره گیری 096380 مرکز امـداد و فوریت‌های سایبـری از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی خود اقدام کنند.

► گروه هکر تعویض سیم کارت به دلیل سرقت پول دستگیر شدند
کلاهبرداران در کمین هستند، در نصب اپلیکیشن ها دقت کنید ◄

مطالب مرتبط
بنر