چگونه تلفن اندرویدی گم شده خود را پیدا یا همه داده های آن را از راه دور پاک کنید؟

شنبه ، 21 اسفند 1400 ، 13:19

زمانی که دستگاه اندرویدی شما به سرقت می رود یا گم می شود، اولین چیزی که به ذهن هر کسی می رسد این است که چگونه آن را پیدا کند.


گوگل به همین منظور، تمهیداتی را برای یافتن تلفن همراه شما از طریق اینترنت و با استفاده از قابلیت  "Android Device Manager"  فراهم کرده است. همچنین ویژگی دیگری را ایجاد کرده است که تمام داده ها را از دستگاه شما پاک می کند. برای انجام این کار، باید مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید:


به آدرس www.google.com/android/find بروید و با همان حساب Google خود که درتلفن همراه شما همگام سازی شده است وارد شوید. به محض عضویت در این سیستم، آخرین دستگاه استفاده‌ شده مرتبط با شناسه Gmail شما جستجو می شود و مکان فعلی آن در صورت انلاین بودن در Google Map به شما نمایش داده می شود.


هنگامی که دستگاه اندرویدی شما مفقود شود، می توانید به مدت 5 دقیقه آن را به صدا در آورید، آن را با یک رمز عبور جدید قفل کنید یا داده های تلفن همراه خود را به طور کامل پاک کنید. جهت پاک کردن تمامی داده های تلفن همراه، می‌توانید به سادگی بر روی گزینه «Erase» از وب‌سایت کلیک کنید و Android Device Manger دستگاه شما را به حالت کارخانه بازنشانی می کند .


اگر می خواهید دستگاه اندرویدی دیگری را که قبلاً به اکانت گوگل شما متصل بوده است را پیدا کنید، باید به قسمت مدیریت دستگاه Android وارد شوید و سپس دستگاه را از لیست کشویی انتخاب کنید. اما در صورتی که دستگاه اندرویدی شما به اینترنت متصل نباشد، قابلیت Android Device  Manger آخرین مکان و شماره IMEI دستگاه اندرویدی که با ایمیل شما متصل شده است را نشان می دهد و همچنین تاریخ آخرین باری که دستگاه آنلاین بوده است را نمایش می دهد.


قابلیت Android Device Manger این امکان را به شما می دهد که به محض اتصال به اینترنت بتوانید دستگاه را با یک رمز عبور جدید قفل کنید یا داده‌ها را به طور کامل پاک کنید.

► عودت وجه سرقت شده با اقدام سریع پلیس فتا استان قزوین
برداشت از حساب با ترفند اهدای کمک هزینه سفر زیارتی کربلا ◄

مطالب مرتبط
بنر