شناسایی عامل ایجاد مزاحمت اینترنتی برنامه شاد

سه شنبه ، 11 مرداد 1401 ، 14:44
رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت، تهدید و فحاشی در برنامه شاد خبر داد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا : سرهنگ" یوسف شاکری" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به همراه فرزندش با دردست‌داشتن مرجوعه قضائی مبنی بر ایجاد مزاحمت اینترنتی توسط شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی شاد، پرونده‌ای تشکیل و پیگیری پرونده به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شیروان قرار گرفت.

وی افزود: باتوجه‌ به اظهارات شاکی و مستندات اخذ شده توسط کارشناسان این پلیس در کمترین زمان ممکن، شخص مزاحم مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضائی وی به پایگاه پلیس فتا انتقال داده شد.

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: پس از بازجویی و تحقیقات صورت‌گرفته از متهم و مواجهه با مستندات و ادله دیجیتال غیرقابل‌انکار متهم ضمن اقرار به جرم خود ،هدفش را سرگرمي و شوخي عنوان نمود.

سرهنگ شاکری با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: والدین نقش اساسی و اصلی در حفظ امنیت فرزندان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی را دارند که هم استانی‌ها در صورت برخورد با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده و یا به سایت پلیس فتا به آدرس  Cyberpolice.ir در قسمت گزارش‌های مردمی درخواست‌های خود را ثبت یا با شماره تماس‌های 096380 تماس حاصل نمایند.


► فیشینگ کارت های مشتریان توسط فروشگاه جعلی اینستاگرامی
کلاهبرداری اینترنتی 2 میلیارد ریالی با عنوان دعانویسی ◄

مطالب مرتبط
بنر