برخورد قاطع قانونی در انتظار مزاحمان اینترنتی

چهارشنبه ، 26 مرداد 1401 ، 15:45

رئیس پلیس فتا قزوین از کشف پرونده مزاحمت و تهدید اینترنتی در این استان خبر داد وگفت : شهروندان می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.


پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ محمدعلی فرهودی رئیس پلیس فتا استان قزوین در تشریح این خبر گفت: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع مزاحمت و تهدید اینترنتی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان آوج قرار گرفت.


این مقام مسئول ادامه داد: شاکی پرونده که خانم جوانی است با مراجعه به پلیس فتا اظهار داشت شخص ناشناسی در فضای مجازی برای بنده ایجاد مزاحمت نموده و بنده را تهدید کرده که اگر به خواسته‌های او توجه نکنم مرا خواهد کشت که تقاضای رسیدگی به موضوع  را دارم.


سرهنگ فرهودی افزود: با توجه به حساسیت موضوع کارشناسان پلیس فتا شهرستان آوج با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی موفق به شناسایی گرداننده صفحه اینستاگرامی و عامل تهدید و مزاحمت شدند و با هماهنگی قضایی متهم به پلیس فتا احضار گردید.


این مقام مسئول ادامه داد: متهم در اظهارات خود اعتراف کرد شاکی را از قبل می‌شناخته و انگیزه خود از ارتکاب جرم را اختلافات قبلی عنوان کرد.


این مقام انتظامی به کاربران هشدار داد: هرگونه ایجاد مزاحمت برای اشخاص در فضای مجازی و تهدید آنان جرم بوده و مجرمین منتظر برخورد قاطع قانون باشند.


رئیس پلیس فتا استان قزوین خاطرنشان کرد: پلیس فتا با تمام توان آماده برخورد با جرایم سایبری بوده و شهروندان می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

 


منبع

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

► چگونه تکنولوژی می‌تواند به موفقیت کسب و کار شما کمک کند
فیشینگ کارت های مشتریان توسط فروشگاه جعلی اینستاگرامی ◄

مطالب مرتبط
بنر