چگونه می توان وب سایت وردپرس را از حملات سایبری ایمن کرد؟

چهارشنبه ، 16 شهریور 1401 ، 09:40

1-از نام کاربری "Admin" اجتناب کنید


افشای نام کاربری ممکن است به نظر مضر نباشد. با این حال، ممکن است یک واکنش زنجیره‌ای از نقص‌های امنیتی ایجاد کند که می‌تواند منجر به سرقت هویت حساب شود.


2- وردپرس باید به طور مرتب به روز شود


وردپرس به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را به‌طور مرتب منتشر می‌کند تا امنیت و سرعت را افزایش دهد. این ارتقاء همچنین به محافظت از سایت شما در برابر حملات سایبری کمک می کند. ساده ترین روش برای بهبود امنیت وب سایت وردپرسی، به روز رسانی نسخه وردپرس است. 


3- تعداد دفعات ورود را محدود کنید


مجرمان سایبری ممکن است سعی کنند رمز عبور مدیریت شما را از طریق یک حمله حدس بزنند یا از طرق دیگر برای ورود به سایت استفاده کنند. شما می‌توانید با محدود کردن تعداد دفعاتی که می‌توانند وارد سیستم شوند، شانس برنده شدن او را کاهش دهید. در نتیجه، اگر شخصی به طور مداوم رمز عبور نادرست را وارد کند، بسته به گزینه‌هایی که انتخاب می‌کنید ساعت‌ها، ماه‌ها یا حتی سال‌ها مسدود خواهد شد.


4- از احراز هویت دو مرحله ای استفاده کنید


احراز هویت دو مرحله ای، که اغلب به عنوان 2FA، احراز هویت دو مرحله ای، یا تایید دو مرحله ای شناخته می شود، یک روش امنیتی است که در آن کاربران هویت خود را با استفاده از دو عامل احراز هویت مستقل تایید می کنند. این گام هوشمندانه دیگری است که باید در استراتژی های امنیتی خود گنجانید.


5- از یک هاست امن وردپرس استفاده کنید


ارائه دهنده ای که امنیت را جدی می گیرد، امنیت باید اولویت اصلی هر ارائه دهنده میزبانی وردپرس باشد. اطمینان حاصل کنید که آنها یک تیم اختصاص داده شده برای ایمن نگه داشتن سایت شما از هکرها و سایر تهدیدها دارند.

 


منبع

پایگاه اطلا‌ع‌رسانی پلیس فتا

► فروشنده سیمکارت جعلی در فضای مجازی دستگیر شد
کمپین جدید انتشار بدافزار استخراج رمز ارز با پوشش Google Translate ◄

مطالب مرتبط
بنر