امکان فعال‌سازی رمز پویای مشتریان بانک توسعه تعاون

سه شنبه ، 28 آبان 1398 ، 13:07

بر اساس برنامه ابلاغی اعلام‌شده از سوی بانک مرکزی و به‌منظور افزایش ضریب امنیت و صیانت از حقوق مشتریان و همچنین جلوگیری و پیشگیری از سرقت‌های اینترنتی، مشتریان بانک توسعه تعاون جهت انجام هرگونه پرداخت اینترنتی، نسبت به فعال‌سازی رمز دوم پویا اقدام نمایند.

 به گزارش بانکی گفتنی است طبق اعلام رسمی بانک مرکزی به کلیه بانک‌ها از تاریخ 15 دی‌ماه سال جاری کلیه فرآیندهایی که برای انجام آن نیاز به رمز دوم می‌باشد از طریق رمز پویا امکان دسترسی خواهد داشت و رمزهای ثابت غیرقابل استفاده خواهد شد.

شایان‌ذکراست مشتریان بانک می‌توانند برای فعال‌سازی روز دوم پویا از دو روش اینترنت بانک و همراه بانک استفاده نمایند، درروش اول با مراجعه به سامانه اینترنت بانک از منوی "کارت" به زیر گزینه "کارت‌های من" مراحل فعال‌سازی را انجام دهند و درروش دوم با مراجعه به همراه بانک از منوی"سایر"، "عملیات کارت " گزینه " فعال / غیر فعال‌سازی رمز یک‌بارمصرف "عملیات لازم را صورت دهند.

گفتنی است مشتریان پس از فعال‌سازی، جهت دریافت رمز دوم یک‌بارمصرف از طریق همراه بانک قسمت " خدمات کارت " منوی "سایر"  گزینه "رمز یک‌بارمصرف (رمز پویا) کارت بانکی "  نسبت به دریافت رمز پویای یک‌بارمصرف اقدام نمایند.

لازم به ذکراست درصورتی‌که اطلاعات شماره همراه مشتریان در سامانه متمرکز بانکداری صحیح نباشد پیامک رمز پویا به مشتری اطلاع‌رسانی نخواهد گردید، لذا از مشتریان درخواست می‌گردد با مراجعه به شعب نسبت به‌درستی شماره همراه خود در سامانه اطمینان حاصل نمایند.


► انتقال وجه کارت به کارت از طریق اپلیکیشن صاپ
نشست مديران شرکت پرداخت ‌نوين با روساي پليس فتاي تهران ◄

مطالب مرتبط
بنر