تمهیدات بانک پاسارگاد برای مقابله با کرونا

چهارشنبه ، 14 اسفند 1398 ، 10:31

بانک‌پاسارگاد به‌منظور به حداقل رساندن مراجعه حضوری مشتریان به شعبه‌ها جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ضمن افزایش سقف برداشت نقدی از...


بانک‌پاسارگاد به‌منظور به حداقل رساندن مراجعه حضوری مشتریان به شعبه‌ها جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ضمن افزایش سقف برداشت نقدی از خودپردازها، سقف انتقال وجه کارت به کارت بر روی خودپردازها و کیوسک‌های این بانک را نیز افزایش داد.

به گزارش بانکی به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، این بانک جهت فراهم کردن زمینه برای دریافت خدمات بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه‌ها، سقف انتقال وجه کارت به کارت از طریق دستگاه‌های خودپرداز و کیوسک‌ها را از مبلغ 30 میلیون ریال به مبلغ 50 میلیون ریال در روز برای کارت‌های نقدی بانک‌پاسارگاد افزایش داد. این بانک‌ پیش از این نیز سقف انتقال وجه کارت به کارت بر روی درگاه‌های غیرحضوری (اینترنت و موبایل) را از مبلغ 30 میلیون ریال به مبلغ 50 میلیون ریال در روز برای کارت‌های نقدی افزایش داده‌بود.

بانک پاسارگاد در اقدامی دیگر، سقف برداشت نقدی با کارت‌های نقدی بانک‌پاسارگاد را از طریق دستگاه‌های خودپرداز این بانک، از مبلغ 2 میلیون ریال به مبلغ 5 میلیون ریال افزایش داد.

این بانک علاوه بر اقدامات یادشده، کارت‌های نقدی که از ابتدا تا انتهای اسفند سال 1398 منقضی می‌شوند را بدون نیاز به مراجعه مشتریان به شعبه‌ها، تا اسفند سال 1399 به‌طور خودکار تمدید کرد.

گفتنی است سامانه‌های بانکداری‌الکترونیک بانک‌پاسارگاد اعم از بانکداری مجازی، همراه‌بانک پاسارگاد، سامانه پرداخت اینترنتی سایت بانک، کیپاد، تلفن‌بانک، سامانه #720* و ... با ارایه اکثر خدمات بانکی به مشتریان، مراجعه حضوری به شعبه‌ها را به حداقل ممکن می‌رساند.

گفتنی است سامانه جامع ارتباط با مشتریان در سایت بانک‌پاسارگاد به آدرس https://www.bpi.ir/crm و مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی این بانک‌ به شماره 82890 به صورت شبانه‌روزی، آماده پاسخگویی به سؤالات هم‌میهنان است.

► تغییر ساعت پذیرش دستور پرداخت پایا و ساتنا در بانک تجارت
سومین جایزه ٤٠ سکه‌ای بهارآزادی قرعه‌کشی اپلیکیشن پرداخت «صاپ» اهدا شد ◄

مطالب مرتبط
بنر