سپرده گذاری و پرداخت تسهیلات همزمان در بانک ایران زمین

سه شنبه ، 12 شهریور 1398 ، 13:48
«سپرده وام دار» بانک ایران زمین این امکان را به مشتریان می دهد که قبل از سررسید یکساله بدون ضرر و زیان مبلغ سپرده ی خود را برداشت کند.
به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از بانک مردم، بانک ایران زمین در ادامه فعالیت ها و تلاش برای تنوع محصولات و خدمات بانکی اقدام به ارائه خدمتی جدید کرده است. سپرده ای بلند مدت که امکان دریافت وام را دارد و مشتری می تواند سپرده ای ۲۰ درصدی در این بانک افتتاح کند و در صورت نیاز در هر زمان با پشتوانه آن سپرده تسهیلات دریافت کند.
در این طرح بعد از گذشت ۳ ماه بدون نرخ شکست (ضرر و زیان) می‌توان اقدام به بستن حساب یا برداشت از حساب کرد.
حتی در صورتی که مشتری بخواهد قبل از ۳ ماه (به شرط ماندگاری حداقل یک ماه) تصمیم به برداشت یا بستن حساب کند، نرخ شکست تنها یک درصد یعنی ۱۹ درصد خواهد بود که حداقل نرخ شکست در همه بانک ها است.
از دیگر مزیت های این سپرده که ۲۰ درصد سود (حداقل سپرده ۱۰ میلیون تومان) به آن تعلق می گیرد این است که مشتری می تواند ۸۰ درصد سپرده خود را بعد از سه ماه بدون نرخ شکست، تسهیلات ۱۸ درصدی با بازپرداخت ۳۶ ماهه و مسدودی ۲۰ تا ۲۵ درصدی سپرده، دریافت کند و مسدودی سپرده نیز به عنوان ضمانت تسهیلات تلقی می شود.
در واقع سپرده به ‌عنوان ضمانت بازپرداخت تسهیلات تا زمان تسویه وام دریافتی، نزد بانک بلوکه خواهد شد.
پس اگر یک مشتری یک حساب سپرده بلند مدت ۵۰ میلیون تومانی در بانک ایران ‌زمین افتتاح کند، می‌تواند علاوه بر دریافت سود ۲۰ درصدی، تا سقف ۴۰ میلیون تومان تسهیلات بگیرد.
حداقل سرمایه ‌گذاری برای افتتاح این حساب بلند مدت یکساله در بانک ایران ‌زمین ۱۰ میلیون تومان است و سود این حساب سالیانه ۲۰ درصد تعیین ‌شده که از بالاترین سود پرداختی در بانک‌ ها به شمار می رود.



► پرداخت ۵۰میلیارد ریال تسهیلات وام قرض‌الحسنه به تعاونی‌های زنان
ویژگیهای طرح حمایتي بانک قرض الحسنه مهر ايران ◄

مطالب مرتبط
بنر